Działy informacyjne portali: Onet przed WP, Gazeta.pl zdecydowanie wyprzeda Interię

Dział Onetu z informacjami o tematyce społeczno-politycznej ma więcej użytkowników i odsłon niż analogiczna sekcja WP, ale nieco krótszy średni czas korzystania. Natomiast taki dział na Gazeta.pl, zdecydowanie wyprzedzający pod względem użytkowników i odsłon podobną sekcję Interii, ma największy udział w wynikach całego portalu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W listopadzie ub.r. dział Onetu z informacjami o tematyce politycznej i społecznej odwiedziło 6,68 mln realnych użytkowników (czyli 25,17 proc. wszystkich polskich internautów), którzy wykonali w nim 109,77 mln odsłon, a każdy spędził na stronie średnio 25 minut i 24 sekundy - pokazują dane z badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Dział Onetu miał o 379,5 tys. użytkowników i 20,61 mln odsłon więcej niż analogiczna sekcja WP.pl, przy czym o 8:52 minuty krótszy przeciętny czas spędzany przez odwiedzającego.

Sekcja Gazeta.pl z informacjami polityczno-społecznymi zanotowała 4,03 mln użytkowników, 56,2 mln odsłon i 15:17 minuty średniego czasu korzystania przez odwiedzającego. Wyprzedziła analogiczny dział Interii o 1,05 mln użytkowników i 20,21 mln odsłon, przy czym zanotowała o 5:40 minuty krótszy przeciętny czas korzystania.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/strony-glowne-portali-onet-przed-wp-w-gore-o2-pl-i-gazeta-pl-najbardziej-przyciaga-tvn24-pl ##

Dział Onetu z wiadomościami społeczno-politycznymi odwiedziło w listopadzie 38,19 proc. wszystkich użytkowników portalu (6,68 mln z 17,48 mln), a liczba odsłon sekcji (109,77 mln) stanowiła 5,63 proc. odsłon całego portalu (1,95 mld).

Na WP.pl analogiczna sekcja zapewniła portalowi 44 proc. użytkowników i 4,49 proc. odsłon, na Gazeta.pl - 42 proc. użytkowników i aż 18,52 proc. odsłon, a na Interii - 26,75 proc. użytkowników i 5,08 proc. odsłon.

Tylko na komputerach dział Onetu miał 4,78 mln użytkowników (o 278,9 tys. więcej niż sekcja WP.pl), 73,72 mln odsłon (o 18,2 mln więcej niż WP) oraz 24:28 minuty średniego czasu korzystania (4:12 mniej niż WP).

Z kolei sekcja Gazeta.pl wyprzedziła analogiczny dział Interii o 199,4 tys. użytkowników i 7,54 mln odsłon, przy czym zanotowała o 4:51 minuty krótszy przeciętny czas korzystania.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/onet-rasp-przed-wp-a-interia-przed-gazeta-pl-po-zmianach-algorytmu-facebook-i-allegro-mocno-w-gore-gemius-pbi-z-listopada ##

Działy Onetu i Interii na smartfonach i tabletach zanotowały dwa razy mniej odsłon niż na komputerach: pierwszy odpowiednio 36,05 mln i 73,72 mln, a drugi - 12,37 mln i 23,62 mln. Natomiast sekcja WP.pl miała niewiele wyższy udział ruchu mobilnego: 33,64 mln odsłon na smartfonach i tabletach wobec 55,52 mln na komputerach.

Za to dział Gazeta.pl zanotował w internecie mobilnym 25,04 mln odsłon, niewiele mniej niż w internecie stacjonarnym (31,16 mln).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową