„Dziękuję Ci, Mamo” w kolejnej odsłonie olimpijskiej kampanii Procter & Gamble (wideo)

Rozpoczął się drugi etap kampanii reklamowej Procter & Gamble pokazującej matki i nawiązującej do igrzysk olimpijskich. Akcję koncern przygotował wspólnie z firmami TAG Worldwide i Mediacom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Procter & Gamble związana z olimpiadą przedstawia mamy zawodników. Pierwszy spot, emitowany od kwietnia, pokazywał, jak dużo takie kobiety pomagają swoim dzieciom uprawiającym sport od dzieciństwa. Nowa reklama podkreśla, że dla matek ci sportowcy na zawsze pozostają dziećmi, nawet kiedy startują w igrzyskach i zdobywają medale. W kampanii - prowadzonej pod hasłem „Z dumą wspieramy Mamę” - prezentowane są krótko marki koncernu takie jak Pampers, Vizir, Lenor, Alwaysi Fairy.

- Procter & Gamble za pośrednictwem swoich marek sponsoruje 150 spośród sportowców startujących na olimpiadzie w Londynie - opisuje Marc Pritchard, globalny dyrektor marketingu w koncernie. - W naszej bieżącej kampanii chcemy uhonorować osoby, które pomogły tym sportowcom w podróży do Londynu: ich mamy - dodaje.

W ramach akcji na facebookowym fanpage’u P&G Polska udostępniono aplikację „Dziękuję Ci, Mamo”, za pomocą której użytkownicy mogą dziękować swoim mamom, przesyłając własne nagrania wideo, zdjęcia z podpisami lub tekst, a także zachęcać do tego swoich znajomych. Ponadto uruchomiono serwis dziekujecimamo.pg.com.

Nową reklamę nakręcono w USA i Wielkiej Brytanii, a wyreżyserował ją Daniel Kleinman. W spocie pojawia się ok. 245 dzieci z 16 krajów uprawiających siedem różnych konkurencji olimpijskich. Filmik udostępniono na razie w internecie, natomiast jego emisja w telewizji ruszy równo ze startem olimpiady. Oprócz sieci i telewizji akcja obejmuje prasę. W Polsce za przygotowanie i realizacji kampanię odpowiadają agencja TAG Worldwide (adaptacja kreacji) oraz dom mediowy Mediacom (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online