Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 1 września do 30 listopada 2015 średnia oglądalność magazynu „Dzień dobry TVN” (emisja w TVN w dni powszednie o 8.00 i w weekendy o 8.30) wyniosła 563 tys. osób przy 11,84 proc. udziału w grupie 4+. Program miał jednak o 22 tys. widzów mniej niż rok wcześniej.
Drugie miejsce należało do konkurencyjnego „Pytania na śniadanie” TVP2 (emisja od poniedziałku do soboty o 8.00), które w analizowanym okresie przyciągało przed telewizory średnio 383 tys. osób, co przełożyło się na 8,89 proc. udziału. Rok wcześniej magazyn Dwójki śledziło 351 tys. widzów przy udziale wynoszącym 8,69 proc. Dodajmy, że od października „Pytanie na śniadanie” zyskało nowe studio i oprawę graficzną.
Trzecie miejsce zajął magazyn „Nowy dzień”, który pokazywany jest w Polsacie codziennie o godz. 6.00. W okresie od września do listopada br. jego widownia wyniosła 274 tys. osób, a jego udział wyniósł 12,64 proc. Program ten względem analogicznego okresu ub.r. zyskał 55 tys. widzów.

Również i wśród widzów w grupie komercyjnej pozycja lidera należała do „Dzień dobry TVN”. W okresie od 1 września do 30 listopada br. ten morning-show oglądało tutaj 275 tys. osób przy udziale wynoszącym 14,78 proc. Rok wcześniej program miał o 7 tys. oglądających więcej.
Widownia „Pytania na śniadania” w tej grupie wyniosła 122 tys. osób (7,33 proc. udziału), a „Nowy dzień” w Polsacie śledziło 134 tys. osób przy 16,46 proc. udziału.











