„Dziewczyny ze Lwowa” oglądało 3,71 mln widzów. Będzie druga seria

Nowy serial „Dziewczyny ze Lwowa” miał średnio 3,71 mln widzów, o 560 tys. więcej niż „Blondynkę” emitowaną w tym paśmie rok temu. TVP1 w czasie emisji serialu była liderem w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 9,33 mln zł. - Takiego sukcesu serialowego nie było ostatnio w żadnej stacji - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Radziszewski, szef Jedynki.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Dziewczyny ze Lwowa” oglądało 3,71 mln widzów. Będzie druga seria
Główne bohaterki serialu „Dziewczyny ze Lwowa”

Serial „Dziewczyny ze Lwowa” nadawany był w TVP1 w niedziele o godz. 20.25, w okresie od 6 września do 29 listopada br. Jego średnia oglądalność wyniosła 3,71 mln widzów przy udziale na poziomie 21,41 proc. w grupie 4+ i 13,45 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię, wynoszącą 4,4 mln oglądających, zgromadził finałowy odcinek serialu, nadany 15 listopada br.

Widownia trzech topowych odcinków „Dziewczyn ze Lwowa”

Dla porównania, pokazywaną jesienią ub.r. w tym paśmie trzecią edycję „Blondynki” oglądało o 560 tys. widzów mniej. Serial z Joanną Moro śledziło bowiem średnio 3,15 mln osób, a jego udział w rynku wynosił odpowiednio 18,33 proc. oraz 10,21 proc.TVP1 w paśmie nadawania „Dziewczyn ze Lwowa” była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajął Polsat, emitujący wówczas „Tylko muzykę” i filmy fabularne, którego udział wśród wszystkich widzów wyniósł 12,98 proc. Trzeci był TVN („Aplauz, aplauz!”, „MasterChef” i film; 11,99 proc. udziału), a czwarta - TVP2 (filmy fabularne; 6,40 proc.).Natomiast w grupie komercyjnej liderem był Polsat, Jedynka była druga, a dalej znalazły się: TVN i Dwójka.

Oglądalność serialu na tle konkurencji

Wpływy reklamowe z 13 odcinków pierwszej edycji serialu wyniosły 9,33 mln zł, podczas gdy „Blondynka” przed rokiem przyniosła z reklam 11,42 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).TVP1 jest bardzo zadowolona z wyników produkcji. - Widzowie do nas dzwonią, mówiąc, że żałują, że  „Dziewczyny ze Lwowa” się skończyły. Bardzo chcemy ten serial kontynuować - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Radziszewski, dyrektor Jedynki. Są już prowadzone prace scenariuszowe nad nowymi odcinkami. Druga seria produkcji może trafić do ramówki TVP1 jesienią 2016 roku, o czym informowaliśmy już pod koniec września br.Serial „Dziewczyny ze Lwowa” opowiada o czterech młodych dziewczynach z Ukrainy: Uljanie (w tej roli Anna Gorajska), Polinie (Magdalena Wróbel), Olyi (Katarzyna Ucherska) i Swietłanie (Anna Maria Buczek), które przyjechały do Polski i próbują ułożyć sobie tu życie. Scenariusz do pierwszej serii produkcji napisał Robert Brutter, reżyserią zajął się Wojciech Adamczyk, a producentem było Studio A.Warto dodać, że od przyszłej niedzieli, w dotychczasowym paśmie „Dziewczyn ze Lwowa”, TVP1 pokazywać będzie czwartą edycję „Blondynki”.Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że udział TVP1 w rynku telewizyjnym w październiku br. wyniósł 12,29 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online