SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Dziewięć osób awansowało w Solski Communications

Od początku roku awanse w agencji public relations Solski Communications awanse otrzymało łącznie dziewięcioro konsultantów: Sabina Figarska, Zofia Kurek-Maciejewicz, Justyna Popiołek-Osial, Natalia Makowska, Aleksandra Gołda, Agata Grzelczyk, Monika Leszczyńska, Ewelina Piec oraz Bartosz Węgierek.

Od góry po lewj: Sabina Figarska, Zofia Kurek-Maciejewicz, Justyna Popiołek-Osial, Natalia Makowska, Aleksandra Gołda, Agata Grzelczyk, Monika Leszczyńska, Ewelina Piec oraz Bartosz Węgierek Article

Sabina Figarska i Zofia Kurek-Maciejewicz objęły stanowiska senior managerów, obie pracują w agencji od 2008, tj. niemal od początku jej istnienia. Figarska jest szefową działu brand PR practice, natomiast Kurek-Maciejewicz wiceszefową corporate communications and public affairs practice.

Justyna Popiołek-Osial i Natalia Makowska objęły funkcje managerów. Popiołek-Osia z agencją związana jest od blisko 8 lat i pracowała w zespołach brand, healthcare i corporate communications. Makowska z firmą związana jest od blisko 6 lat, zasilając działy brand i corporate.

Aleksandra Gołda, Monika Leszczyńska (obie w dziale corporate communications), Agata Grzelczyk (z działu brand PR) i Ewelina Piec (związana z zespołem digital communications) awansowały na stanowiska starszych konsultantek.

Bartosz Węgierek awansował na stanowisko konsultanta. W Solski Communications pracuje od blisko 3 lat, głownie wspierając działy healthcare i brand, a ostatnio digital, współpracę z agencją rozpoczął w czasie studiów.

Obecnie w Solski Communications pracują 34 osoby, w tym 15 ze stażem pracy w PR powyżej 8 lat – a także 6 osób, które współpracę z agencją rozpoczęły jeszcze podczas studiów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dziewięć osób awansowało w Solski Communications

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
prezes
Dzięki za info
2 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing