E-commerce Insights: sprawdzone rozwiązania od najlepszych

Jeśli prowadzisz działania e-commerce to z pewnością wiesz, jak bardzo dynamiczna jest ta branża. Co chwila następują zmiany prawne, powstają rozbudowane narzędzia, a firmy oferują coraz to nowe rozwiązania. Tylko jak w gąszczu tego wszystkiego znaleźć coś, co będzie naprawdę działać? I jak korzystać z tego z sensem, nie błądząc po omacku?

materiał partnerski
materiał partnerski
Udostępnij artykuł:
E-commerce Insights: sprawdzone rozwiązania od najlepszych

GetResponse, polski dostawca usług online marketingowych i marketing automation, wychodzi naprzeciw wszystkim wątpliwościom i e-commercowym zapytaniom. Marka zamyka właśnie roadshow ResponseCon 2017, które wieńczy wyjątkowym spotkaniem w Warszawie, poświęconym w całości branży e-commerce.

Finalny przystanek na trasie ResponseCon14 listopada w Centrum Konferencyjnym Kopernik w Warszawie odbędzie się E-commerce Insights – jednodniowe spotkanie skierowane do pasjonatów i profesjonalistów branży online.

Podczas konferencji swoim doświadczeniem podzielą się reprezentanci takich marek jak m.in. Google, Carrefour czy Bluerank. Prelegenci omówią z uczestnikami konkretne case studies, wskażą najskuteczniejsze rozwiązania digitalowe oraz wyjaśnią, jak sklepy online samodzielnie mogą przejść przez proces przygotowania do RODO.

W trakcie konferencji będziemy rozmawiać o tym, co teraz ważne w e-commerce: od zmian RODO, przez trendy na 2018 rok, po szukanie inspiracji wspólnie z twórcami projektu ‘Legendy Polskie Allegro’. - mówi Natalia Paczóska, Head of Marketing GetResponse Polska. Ale E-commerce Insights to nie tylko teoria: nasi prelegenci to sami praktycy e-commerce. Uczestnicy będą mogli również odbyć indywidualne konsultacje z ekspertami, którzy krok po kroku pokażą, jak z pomocą odpowiednich narzędzi usprawnić realizacje strategii sklepów online.

Nie tylko dla wielkich e-sklepówKonferencja nie jest skierowana wyłącznie do największych marek z ogromnymi budżetami. Wprost przeciwnie – prelegenci w dużej mierze skupią się na rozwiązaniach dla małych i średnich sklepów oraz podpowiedzą, jakich błędów warto unikać już od samego początku działalności.

Zdecydowanie najbardziej irytującym dla klientów rozwiązaniem w zakresie personalizacji w e-commerce jest… zła presonalizacja. – mówi Kubilay Sengun, Dyrektor Generalny Insider w Polsce, jeden z prelegentów E-commerce Insights. - W najnowszym sondażu Adobe z czerwca 2017 roku, 34% ankietowanych odpowiedziało, że rekomendacje przedmiotów, które ich nie interesują są najbardziej denerwującym sposobem personalizacji w mailingu. A sama jej idea polega przecież na budowie dobrej relacji pomiędzy klientem a marką.

Jednym z podstawowych rozwiązań dla małych e-commerców jest współpraca z mniej popularnymi, ale lepiej dopasowanymi do marki influencerami. W pakiecie otrzymujemy wtedy: zasięg w grupie docelowej zainteresowanej danym temat, jej wysokie zaangażowanie i listy remarketingowe. Kolejnym krokiem są działania ukierunkowane bezpośrednio na wsparcie sprzedaży. Podczas konferencji przedstawię przykłady z różnych kategorii i pokażę, jak jeszcze można wykorzystać YouTube w działaniach online. - dodaje Kamil Bolek z LifeTube, ekspert E-commerce Insights.

Ostatni dzwonekE-commerce Insights to spotkanie dla wszystkich, którzy chcą być na bieżąco z najnowszymi trendami i e-technologiami. Dostępne są jeszcze ostatnie bilety na wydarzenie, a ze szczegółowym cennikiem i programem konferencji można zapoznać się na stronie wydarzenia. Klienci GetResponse mogą liczyć na 50% zniżki.

materiał partnerski
Autor artykułu:
materiał partnerski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK