SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Egmont wprowadza na rynek pismo dla dziewcząt „BIA. Oficjalny magazyn”

Wydawnictwo Egmont Polska wprowadza do sprzedaży dwumiesięcznik „BIA. Oficjalny magazyn”dla dziewcząt w wieku 7+. Redaktor prowadzącą jest Joanna Szabunio. Pierwszy numer ukaże się w sprzedaży w piątek 15 maja.

Pismo skierowane jest do fanów i fanek serialu „BIA” emitowanego w Polsce na kanale Disney Channel. Na łamach magazynu czytelniczki znajdą informacje na temat „BIA”, wiadomości zza kulis oraz przedstawienie bohaterów i ich hobby. W każdym numerze znajdą się też rubryki o modzie, rysowaniu, muzyce i poszukiwaniu pasji, a także wskazówki, jak rozsądnie funkcjonować w sieci. Do poszczególnych wydań dwumiesięcznika będzie też dołączany gadżet i plakat.

W pierwszym numerze na miłośniczki serialu czeka między innymi wywiad z Isabelą Souzą, która gra tytułową rolę, przedstawienie obsady serialu i charakterystyka stylu Carmin, a także instrukcja wykonania muralu, porady na temat kręcenia teledysków, mnóstwo testów imoc ciekawostek z planu. Dodatkowo do numeru dołączony będzie zestaw akcesoriów (wisiorek, spinki do włosów, przypinki, kryształki, naklejki holograficzne).

Product managerem nowego pisma jest Anna Pałgan, licencjodawcą - Disney. Magazyn liczyć będzie 32 strony w formacie 208 x 278 mm. Jego cena wynosi 10,99 zł. Wprowadzenie magazynu wsparte jest współpracą z influencerką, kampanią w internecie, komunikacją w mediach społecznościowych i mediach własnych Egmontu.

To kolejny nowy tytuł prasowy w portfolio Egmont Polska. W drugiej połowie kwietnia wydawnictwo wprowadziło do sprzedaży kwartalnik „Power Rangers. Oficjalny magazyn”. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/power-rangers-oficjalny-magazyn-kwartalnik-egmont-polska-dla-chlopcow

W 2019 roku wydawnictwo Egmont Polska osiągnęło wzrost przychodów sprzedażowych o 0,7 proc. do 118,54 mln zł, a przy spadku kosztów operacyjnych o 6,5 proc. do 110,98 mln zł wynik netto poszedł w górę z 4,75 mln zł straty do 4,86 mln zł zysku.

Dołącz do dyskusji: Egmont wprowadza na rynek pismo dla dziewcząt „BIA. Oficjalny magazyn”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
betka
bez sensu po co kolejna gazeta
odpowiedź
User
jołki połki
Ktoś ma kasę do stracenia. Pralnia?
odpowiedź
User
a
bez sensu po co kolejna gazeta



kolejny chłam, który będzie szorować doły sprzedażowe tak jak inne "bestsellery".
odpowiedź