SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Equinox Polska zmienia wizerunek. Origami zamiast ZOG

Dom mediowy Equinox Polska wprowadza nową identyfikację wizualną. Rebranding wynika m.in. z zakończenia współpracy z ZenithOptimedia Group.

Equinox Polska uzasadnia, że nowa identyfikacja wizualna to ostatni etap wprowadzonych niedawno zmian. Firma w lutym br. zakończyła kilkuletnią współpracę z ZenithOptimedia Group (więcej na ten temat), a ponadto wdrożyła nową strategię oraz poszerzyła kompetencje o usługi doradcze i analityczne.

- Nasz nowy logotyp to graficzna kwintesencja kierunku, w jakim się rozwijamy. Jest nowoczesny i dynamiczny, a zarazem wyróżnia się na tle innych marek - opisuje Maciej Malec, dyrektor zarządzający Equinox Polska. Znak składa się z dwóch elementów: nazwy firmy zapisanej futurystyczną czcionką oraz wizerunku ptaka z cyfrowego orgiami, który w zależności od potrzeb może być modyfikowany i przekształcany. - Jesteśmy ekspertami w sztuce tworzenia najbardziej nowoczesnych rozwiązań kompleksowej komunikacji i usług doradczych. Podobnie jak w orgiami proponujemy bardzo różnorodne, niestandardowe i zaawansowane rozwiązania - przekonuje Dariusz Kowalski, prezes Equinoxa.

Nową identyfikację wizualną Equinox Polska przygotował niezależny designer.

Dołącz do dyskusji: Equinox Polska zmienia wizerunek. Origami zamiast ZOG

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
W cenie
Szczególnie niestandardowe rozwiązania dla polskich byznesmenów będą w cenie.
odpowiedź