ESPN z własnym programem sportowym na Snapchatcie

Amerykański kanał sportowy ESPN debiutuje na Snapchacie z własnym serwisem informacyjnym „SportsCenter”. Relacje z najważniejszych wydarzeń sportowych będą publikowane na platformie dwa razy dziennie.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

„SportsCenter” od ESPN będzie pierwszym regularnym miniprogramem sportowym na Snapchacie. Nowe materiały będę pojawiały się od poniedziałku do piątku o 5:00 i 17:00, a w weekendy o 5:00 (wszystkie godziny wg strefy czasowej wschodniego wybrzeża). Każdy odcinek potrwa od trzech do pięciu minut i będzie zawierać skrót najważniejszych wydarzeń sportowych i komentarze ekspertów. SportsCenter to także flagowy program emitowany na głównej antenie ESPN.

W gronie prowadzących program na Snapchacie zobaczymy Katie Nolan, Elle Duncan, Cassidy Hubbarth, Jasona Fitza i Cya Amundsona.

- "SportsCenter" to zupełnie nowy, kreatywny format na Snapchacie, który pozwoli nam jeszcze bardziej rozwinąć naszą flagową markę - komentuje Connor Schell, wiceszef ESPN, w firmie odpowiedzialny za content.

Użytkownicy Snapchata w Europie zobaczą w aplikacji ekskluzywne materiały z najbliższej olimpiady zimowej w Pjongczangu, na mocy umowy zawartej między Snapem a Eurosportem  W tym roku platforma podpisała porozumienie z koncernem NBCUniversal oraz niezależnym studiem filmowym Duplass Brothers. Dzięki niej na Snapchatcie pojawią się oryginalne treści wideo, w tym programy i seriale.

W trzecim kwartale tego roku spółka Snap Inc., właściciel Snapchata, wykazała przychody w wysokości 207 mln dolarów, a jej starty wyniosły 443 mln dolarów.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa