Essentiale Max reklamowany jako „zdecydowane wsparcie dla przeciążonej wątroby” (wideo)

W telewizji, internecie, prasie i punktach sprzedaży zaczęła się kampania reklamowa preparatu Essentiale Max (produkowanego przez Sanofi). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Zdecydowane wsparcie dla przeciążonej wątroby”, przygotowały firmy Publicis Poland, Orka i ZenithOptimedia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Essentiale Max reklamowany jako „zdecydowane wsparcie dla przeciążonej wątroby” (wideo)

Kampania podkreśla, że Essentiale Max zawiera maksymalną dawkę substancji czynnej w jednej kapsułce, dzięki czemu działa na subiektywne symptomy i przyspiesza regenerację uszkodzonej wątroby w przebiegu nieprawidłowej diety, działania substancji toksycznych lub zapalenia wątroby.

- Reklama Essentiale Max jest skierowana zarówno do kobiet, jak i mężczyzn, którzy prowadzą aktywny tryb życia również w czasie wolnym, ale szukają też chwil wytchnienia i spokoju wśród najbliższych, na łonie natury. Kampania startuje w okresie wakacyjno-urlopowym, ponieważ to czas, kiedy chcemy odpocząć i nie zwracać uwagi na to, co jemy czy pijemy. Częściej sięgamy wtedy po smażone potrawy czy fastfoody. Niestety ma to negatywny wpływ na naszą wątrobę, która może być bardziej obciążona - opisuje Aleksandra Rybarska, senior brand manager kategorii digestive w Sanofi.

Akcja reklamowa jest prowadzona od 8 sierpnia. Obejmuje telewizję (m.in. TVP, Polsat i TVN), internet (m.in. YouTube, serwisy VoD), prasę oraz punkty sprzedaży.

Reklamę przygotowała agencja Publicis Poland we współpracy z domem produkcyjnym Orka, a spot wyreżyserował Maciej Kozłowski. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu