SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Euvic Media w przetargu kancelarii premiera na kampanie w internecie proponuje 0,01 proc. prowizji

Sześć agencji złożyło oferty w przetargu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na obsługę jej kampanii w internecie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Agencja Euvic Media złożyła ofertę z prowizją w wysokości 0,01 proc.

Mateusz Morawiecki (screen: YouTube/Janusz Jaskółka) Mateusz Morawiecki (screen: YouTube/Janusz Jaskółka)

Trwający od niespełna miesiąca przetarg kancelarii premiera dotyczy przeprowadzenia w internecie, w szczególności w mediach społecznościowych kampanii informacyjnych realizowanych przez KPRM.

Oferty w nim złożyło sześć agencji. Każda miała zaproponować prowizję (w proc.) za kampanię o budżecie brutto zł: 10 000 zł, /
50 000 zł, / 100 000 zł, / 200 000 zł, / 300 000 zł, / 500 000 zł.

Najniższą prowizję zaproponowała agencja Euvic Media - 0,01 proc. Sigma Bis (wspólna agencja PZU i PKN Orlen) wskazała prowizję w wysokości 0,47 proc., Cityboard Media - 2,65 proc., Mastermind Media - 7,99 proc., Tarraya - 9,99 proc., Aplan Media - 10,90 proc.

Jak podaje kancelaria premiera, celem zaplanowanych przez nią kampanii społecznych będzie informowanie o programach rządowych, zmianach przepisów prawnych oraz prezentacji zmian i rozwiązań dla poszczególnych grup społecznych i beneficjentów tych programów.

Budżet tych działań wynosi 800 tys. netto (bez VAT). Zwycięska firma będzie pracować dla KPRM do 26 grudnia br.

 

Dołącz do dyskusji: Euvic Media w przetargu kancelarii premiera na kampanie w internecie proponuje 0,01 proc. prowizji

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Patenty
Sfraudują pół emisji i będzie marża 50,001%. Proste.
0 0
odpowiedź
User
Maciek Teliszewski
Moja bieda agencja wygrywa wszystkie przetargi, klienci mają do nas zaufanie, wszystko pięknie wygląda w raportach, a inne agencje nam zazdroszczą...
0 0
odpowiedź