Ewa Farna i Karpiel-Bułecka z Zakopower reklamują 1 GB internetu na start w Play na Kartę (wideo)

W nowej kampanii reklamowej Play z udziałem Ewy Farny i Sebastiana Karpiela-Bułecki z zespołem Zakopower promowany  jest pakiet 1 GB internetu w ramach startera w Play na Kartę. Akcję przygotowały firmy Grandes Kochonos, Artegence i MediaCom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Ewa Farna i Karpiel-Bułecka z Zakopower reklamują 1 GB internetu na start w Play na Kartę (wideo)

Nowe reklamy Play pokazują, jak Ewa Farna oraz Sebastian Karpiel-Bułecka razem z zespołem Zakopower wykonują swoje hitowe piosenki w salonie sprzedaży sieci. Towarzyszy im para sprzedawców znana z wielu poprzednich spotów.

Kampania podkreśla, że oprócz dostępnych w ramach opcji Stan Darmowy w Play na Kartę darmowych rozmów i SMS-ów w obrębie sieci, teraz do startera dodawany jest za darmo pakiet 1 GB internetu (do wykorzystania przez 30 dni). Taka promocja potrwa do końca sierpnia.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/play-z-1-22-mld-zl-wplywow-i-21-9-proc-udzialu-w-rynku-w-i-kwartale-br ##

Farna i Karpiel-Bułecka z Zakopower po raz pierwszy pojawili się w reklamach Play w drugiej połowie lutego, promowali wprowadzony wtedy Stan Darmowy (zobacz szczegóły).

Nowa akcja reklamowa jest realizowana w telewizji, internecie, na outdoorze i w punktach sprzedaży.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Grandes Kochonos, za reklamy i inne aktywności w internecie odpowiada agencja Artegence, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"