Ewa Siedlecka przechodzi z „Gazety Wyborczej” do „Polityki”

Ewa Siedlecka, dziennikarka „Gazety Wyborczej” (Agora), po 27 latach żegna się z redakcją i od marca przechodzi do tygodnika „Polityka” (Polityka) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Jacek Kowalski
Jacek Kowalski
Udostępnij artykuł:
Ewa Siedlecka przechodzi z „Gazety Wyborczej” do „Polityki”
Ewa Siedlecka

Ewa Siedlecka pracuje w „Gazecie Wyborczej” od 1989 roku. Zajmuje się tematyką prawną, prawami człowieka i kwestiami społeczeństwa obywatelskiego.

- Przez ostatnie półtora roku działo się tak dużo, że mam wrażenie, iż ciągle tylko „wyjmowałam” z głowy, naprawdę czuję się tym znużona. Czas na zmianę rytmu pracy, czas na publikowanie z większym oddechem - mówi Ewa Siedlecka w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl. Dodaje, że nie bez znaczenia dla podjęcia decyzji były ostatnie zwolnienia w redakcji „Gazety Wyborczej”. - Wielu ludzi, z którymi się przyjaźniłam, już tutaj nie ma, to jest inna redakcja. Nie było to decydującym argumentem, ale jednak wzięłam to także pod uwagę przy decydowaniu o swojej zawodowej przyszłości - podkreśla.

W „Polityce” Ewa Siedlecka będzie zajmowała się tą samą tematyką co w „Gazecie Wyborczej”. Podobnie jak inni dziennikarze tego tytułu, będzie też prowadziła autorskiego bloga i format wideo.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jaroslaw-kurski-krytycy-oglaszaja-pogrzeb-gazety-wyborczej-co-trzy-dni-jestesmy-tym-juz-znudzeni ##

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl w listopadzie ub.r. „Gazeta Wyborcza” (Agora) uplasowała się na trzecim miejscu pod względem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich. Jej średni wynik poszedł w dół najbardziej w zestawieniu - o 17,36 proc. do 129 786 egz. Jak wynika z analizy naszego portalu, po raz drugi w historii „Super Express” miał wyższą średnią miesięczną sprzedaż, niż „Gazeta Wyborcza”. (różnica pomiędzy tymi tytułami w listopadzie ub.r. wyniosła 2 376 egz.). Po raz pierwszy taka sytuacja miała miejsce miesiąc wcześniej (wówczas przewaga „SE” nad „GW” wyniosła 408 egz.).

Przypomnijmy, że w połowie października ub.r. podwyższono cenę egzemplarzową większości wydań „Gazety Wyborczej”, zmieniono też dni ukazywania się niektórych dodatków (np. „Duży Format” został przeniesiony z czwartku na poniedziałek). Jednocześnie rozpoczęto zwolnienia grupowe, obejmujące 190 pracowników, głównie z zespołu "GW".

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/gazeta-wyborcza-rezygnuje-z-reklamowania-sie-w-tvp-rusza-kampania-wyborcza-pl ##

Jacek Kowalski
Autor artykułu:
Jacek Kowalski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski