W aplikacji mobilnej Facebooka będzie można zamawiać posiłki z restauracji

Facebook zapowiedział dostępność w aplikacji nowej funkcji pozwalającej na zamawianie posiłków z restauracji. Projekt jest realizowany we współpracy ze znanymi sieciami restauracyjnymi i pojedynczymi lokalami.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
W aplikacji mobilnej Facebooka będzie można zamawiać posiłki z restauracji

O nowej możliwości dostępnej dla użytkowników Facebook poinformował na stronie internetowej zaznaczając, że wcześniej była ona testowana w ograniczonym zakresie na terenie USA, teraz zaś zostanie udostępniona szerzej, choć nie wiadomo dokładniej w których krajach.

Facebook zapowiada, że dzięki nowej opcji Order Food możliwe jest wyszukanie w pobliżu lokalizacji użytkownika restauracji, w których można dokonać zamówienia na wynos.

Serwis podkreśla, że cała operacja sprowadza się do wybrania konkretnego lokalu z listy i dokonania zamówienia. Wszystko ma się odbywać wewnątrz ekosystemu Facebooka bez konieczności odwiedzania zewnętrznych stron internetowych.

Funkcja Order Food została stworzona we współpracy z kilkoma sieciami zajmującymi się dostarczaniem jedzenia przez internet, wśród których są EatStreet, Delivery.com, DoorDash, ChowNow czy Olo, a także pojedyncze restauracje.

Nowa funkcja ma się pojawić w mobilnej aplikacji Facebooka w wersji na Androida i iOS, a także w desktopowej odmianie platformy. Na razie nie jest znana lista krajów, w których w pierwszej kolejności będzie dostępna zapowiedziana opcja.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska