Facebook planuje publikowanie newsów na platformie Watch

Facebook przygotowuje się do publikowania bieżących informacji w sekcji Watch. Serwis planuje, że każdy z newsów w formie wideo będzie trwał przynajmniej 3 minuty, obecnie trwają negocjacje z dziesięcioma wydawcami w sprawie dostarczania przez nich treści.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Facebook planuje publikowanie newsów na platformie Watch

Nieoficjalne informacje na temat newsowych planów Facebooka pochodzą z serwisu Axios, który powołuje się na własne źródła w serwisie.

Zgodnie z nimi Facebook zamierza uruchomić w lecie br. nową sekcję newsową na funkcjonującej od połowy ub.r. platformie Watch, na której oryginalne treści publikują m.in. National Geographic, Hearst, Tastemade oraz Business Insider.

Według planów na Watch mają się znaleźć bieżące informacje zamieszczane na platformie w formie newsów wideo przygotowywanych przez media. W założeniach każdy z takich materiałów miałby trwać przynajmniej 3 minuty i dotyczyć aktualnych wydarzeń w formie relacji i komentarzy.

Według Axios Facebook prowadzi obecnie negocjacje z dziesięcioma nadawcami, jednak szczegóły nie są znane. Rozmowy mają dotyczyć  zamieszczanych treści oraz sposobów monetyzacji publikowanych materiałów.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy