Facebook pozwala użytkownikom publikować zdjęcia 360 stopni

Facebook udostępnił użytkownikom możliwość zamieszczania przez nich w serwisie zdjęć 360 stopni. Aby opublikować sferyczną fotografię wystarczy smartfon i odpowiednia aplikacja.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Facebook pozwala użytkownikom publikować zdjęcia 360 stopni

O nowej funkcjonalności dostępnej w serwisie poinformował na swoim koncie na Facebooku Mark Zuckerberg.

Do tej pory Facebook pozwalał głównie na oglądanie zdjęć sferycznych zamieszczanych na oficjalnych stronach wydawców czy firm. Teraz umożliwił też każdemu z użytkowników proste zamieszczanie na ich kontach fotografii 360 stopni.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/facebook-dopuszcza-wiecej-tekstu-w-reklamach-dobry-ruch-dla-precyzyjnej-komunikacji ##

Zdjęcia sferyczne wykonane przez internautów mogą być przeglądane poprzez przeciągnięcie myszą lub palcem na ekranie, każda z takich fotografii jest oznaczona specjalną ikoną.

Dodatkowym atutem opcji oferowanej przez Facebooka jest fakt, że zdjęcia 360 stopni można wykonać nie tylko specjalistycznym sprzętem, lecz także zwykłym smartfonem po zainstalowaniu w nim odpowiedniej aplikacji, np. Aparat Cardboard lub Panorama 360 (obie do systemu operacyjnego Android).

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska