Facebook wprowadzi przycisk „Nie lubię!”

Szefostwo Facebooka rozważa wprowadzenie w serwisie dodatkowego przycisku „Nie lubię!”. - To interesująca koncepcja, która może się przydać w niektórych sytuacjach - przyznaje Mark Zuckerberg, twórca i szef Facebooka.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

O tym, że w przyszłości możliwe jest pojawienie się na Facebooku nowego przycisku o nazwie „Nie lubię!” Zuckerberg poinformował podczas internetowej sesji pytań i odpowiedzi z użytkownikami serwisu.

- Myślimy o tym całkiem poważnie - powiedział szef Facebooka. - To interesujący pomysł, wprowadzenie tego narzędzia mogłoby rozwiązać wiele nietypowych sytuacji.

Zuckerberg zastrzegł, że nowy przycisk nie miałby być w żadnym wypadku narzędziem służącym do wyrażania wrogich uczuć wobec innych użytkowników platformy. Mógłby być jednak użyteczny w niektórych sytuacjach, w których użycie przycisku „Lubię to!” wydaje się nie na miejscu i może być mało komfortowe dla użytkowników. Jako przykład podał wpisy informujące o tym, że w czyimś życiu wydarzyło się nieszczęście.

Zuckerberg zaznaczył dobitnie, że nawet jeśli idea przycisku „Nie lubię!” spotka się z przychylnością użytkowników, to jego wprowadzenia nie należy spodziewać się w najbliższej przyszłości.

grafika

Przychód Facebooka sięgnął w III kwartale 2014 roku 3,2 miliarda dolarów. To o 59 proc. więcej w porównaniu z analogicznym okresem roku 2013 (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]