SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Fakt” liderem sprzedaży kioskowej w 2017 roku, wszystkie dzienniki na minusie

Liderem pod względem średniej sprzedaży w kioskach w zeszłym roku był „Fakt”. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w samych kioskach i salonikach prasowych w 2017 roku „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) sprzedawał się średnio w liczbie 258 370 egz. W porównaniu do 2016 roku średnia sprzedaż egzemplarzowa tego dziennika zmniejszyła się o 7,06 proc. W tym kanale dystrybucji rozchodziło się 98,84 proc. sprzedawanych egzemplarzy „Faktu”.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Wiceliderem był „Super Express” (ZPR Media) ze średnim wynikiem na poziomie 127 748 egz., notując spadek o 6,90 proc. Sprzedaż kioskowa tej gazety stanowiła 99,34 proc. sprzedaży ogółem „SE”, co jest najwyższym wynikiem w zestawieniu.

Podium uzupełnia „Gazeta Wyborcza” (Agora), której średnia sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych zmalała najbardziej w zestawieniu - o 21,78 proc. i wyniosła 75 051 egz. Udział sprzedaży kioskowej „GW” w sprzedaży ogółem wyniósł 67,65 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych to sprzedaż tytułu prasowego w kioskach i salonikach prasowych i innych punktach, gdzie można nabyć prasę.

Dołącz do dyskusji: „Fakt” liderem sprzedaży kioskowej w 2017 roku, wszystkie dzienniki na minusie

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nissin
W Wyborczej bardzo duży odsetek prenumerat-ciekawe ile przypada na instytucje typu samorządy.Jeżeli PIS osiągnie w wyborach samorządowych wynik na poziomie 40 % to coś czuje że lament redaktora Michnika będzie równie donośny jak po wyborach parlamentarnych.
odpowiedź
User
Szary Polak
„A najwięcej straciła Wyborcza”. Od roku czytam tę frazę. Zamiast robić normalną, ciekawą gazetę, z oddzielonymi komentarzami i czystą informacją, dostajemy agitprop naindyczonych fanatyków. To i tak cud, że aż tylu to kupuje. Niestety, to w zasadzie uwaga do wszystkich gazet w większym lub mniejszym stopniu. Dziennikarzom się wydaje, że są od „kształtowania opinii”, gdy powinni informować. Dziękuję, wolę Internet.
odpowiedź
User
Star
GW nawet sprzedaż kamienic nie pomoże, Zarząd Agory powinien przeciąć ten wrzód i zamknąć redakcję, inaczej będzie ciągnęła całą grupę na dno.
odpowiedź