SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Fakty po południu” zyskały 75 tys. widzów, ale TVN24 przegrywa z TVP Info

280 tys. widzów ogląda „Fakty po południu”, o 75 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie ub.r. TVN24 w paśmie nadawania audycji przegrywa walkę o widza z TVP Info, ale radzi sobie lepiej niż Polsat News. Z kolei w grupie 16-49 newsowa stacja TVN pokonuje swoich konkurentów.

Diana Rudnik w studiu TVN24Diana Rudnik w studiu TVN24

Serwis „Fakty po południu” emitowany jest na antenie TVN24 codziennie o godz. 16.00. Średnia widownia audycji w okresie od 7 do 25 kwietnia br. wyniosła 280 tys. osób. Przełożyło się to na 3,11 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 2,38 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadziło wydanie z 22 kwietnia br., które śledziło średnio 361 tys. osób. Wszystkie trzy topowe wydania wyemitowano w dni powszednie.

Trzy topowe wydania „Faktów po południu”

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

22-04-2016

16:00:38

17:30:34

361 244

4,61%

14-04-2016

16:00:27

17:30:18

326 527

3,76%

25-04-2016

16:00:07

17:30:18

314 523

3,56%

Względem analogicznego okresu ub.r. serwis zyskał 75 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 9 do 27 kwietnia 2015 roku) oglądało go bowiem 205 tys. osób, a jego udział wynosił odpowiednio 2,43 proc. i 2,79 proc. (należy jednak pamiętać, że wtedy „Fakty po południu” emitowane były tylko w dni powszednie).

TVN24 w paśmie nadawania audycji przegrywa walkę o widza z TVP Info, którego udział wynosi wówczas 3,72 proc. „Teleexpress Extra”, który ma bardzo wysoką oglądalność - wiosną ub.r. śledziło go 950 tys. widzów. Gorzej od newsowej stacji TVP radzi sobie Polsat News (0,93 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN24 wygrywa walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami. TVP Info ma tutaj 1,53 proc. udziału, a Polsat News - 0,63 proc.

 

Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu

Stacja

Wszyscy 4+

Wszyscy 16-49

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP Info

340 923

3,72%

49 802

1,53%

TVN24 - Fakty po południu

280 202

3,11%

76 099

2,38%

Polsat News

84 932

0,93%

20 560

0,63%

Dodajmy, że od soboty 9 kwietnia br. TVN24 zaczął emitować weekendowe wydania „Faktów po południu”, które prowadzi Diana Rudnik. Wcześniej serwis był nadawany od poniedziałku do piątku, a w weekendy TVN24 w tym paśmie pokazywał standardowe serwisy informacyjne (więcej na ten temat).

W marcu br. udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,69 proc.

Dołącz do dyskusji: „Fakty po południu” zyskały 75 tys. widzów, ale TVN24 przegrywa z TVP Info

24 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mook
Kwestia czasu kiedy wyprzedzi TVPis Info, które leci z oglądalnością na łeb na szyję :)
odpowiedź
User
Mario
TVN 24 jest tylko adresowany do ludzi o poglądach liberalno-lewicowych i lewicowych i nie jest darmową stacją telewizyjną.
Poglądy lansowane w TVN 24 to nie poglądy wszystkich Polaków.
POLSAT NEWS stara się być neutralny i nie jest darmową stacją telewizyjną.
TVP Info bardziej sprzyja polskiej prawicy i jest dostępny za darmo w naziemnej telewizji cyfrowej w całej Polsce oraz za darmo w internecie.
Jak to możliwe że telewizja płatna ma większą oglądalność od darmowej ? :D :D :D
Polska prawica która ma duże poparcie w sondażach partii politycznych to widzowie TVP Info i Polsat News.
odpowiedź
User
Do mook
Kwestia czasu kiedy wyprzedzi TVPis Info, które leci z oglądalnością na łeb na szyję

Można zaklinać rzeczywistość ale to nic nie da. :)
odpowiedź