SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Faster&Better wypromuje w internecie MosKill

Agencja Faster&Better (należąca do OS3 Group) podpisała umowę na kompleksową obsługę w internecie marki MosKill - nowego żelu łagodzącego skutki ugryzień komarów (produkowanego przez Polski Lek SA).

Faster&Better zajmie się przygotowaniem i wdrożeniem internetowej platformy i programu sprzedażowego żelu MosKill, a także obsługą marki w mediach społecznościowych i aktywnościami WoMM. Działania podzielono na kilka etapów.

MosKill będzie też wspierany standardowymi reklamami, a za planowanie i zakup mediów na ich potrzeby odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Dołącz do dyskusji: Faster&Better wypromuje w internecie MosKill

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl