Filip Cieślak, były szef social media Grupy WP otwiera własną firmę doradczą

Filip Cieślak, który w połowie 2017 roku opuścił stanowisko szefa segmentu social media w Grupie WP uruchomił własną firmę 110% Social, która ma się zajmować szeroko pojętym doradztwem w obszarze social media. - Moim celem jest wsparcie strategiczne i szkoleniowe moich partnerów biznesowych - deklaruje Cieślak.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Filip Cieślak, były szef social media Grupy WP otwiera własną firmę doradczą
Filip Cieślak

Filip Cieślak przez 7 lat zarządzał mediami społecznościowymi w Grupie WP, odszedł z tego stanowiska w połowie 2017 r., teraz otworzył własną firmę 110% Social, która zajmuje się szeroko pojętym doradztwem w obszarze social media.

W rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Cieślak podkreśla, że odchodząc z WP pozostawił profile grupy na FB o łącznej wielkości 4,3 mln fanów oraz wzrostem ruchu rok do roku (2015/ 2016) o 755 proc.

- WP było dla mnie wielką przygodą, z której jestem bardzo dumny. To było również miejsce ze świetnymi ludźmi, dzięki którym udało mi się rozwinąć skrzydła, za co jestem bardzo wdzięczny - przyznaje Cieślak. - Teraz przyszedł czas, by doświadczenie zdobyte u jednego z największych wydawców internetowych, przekuć w działania dla klientów z różnych branż.

Jak ocenia były szef segmentu społecznościowego WP social media stały się najtrudniejszą częścią działań digital. - Bez wsparcia firmy nie są często w stanie efektywnie wykorzystywać tego kanału do komunikacji, sprzedaży oraz dystrybucji treści. W tej sytuacji znalazłem dla siebie nowe miejsce, gdzie mogę dalej rozwijać swoje kompetencje, otwierając się na projekty nie tylko medialne, ale również te dotyczące sprzedaży elektronicznej, czy wsparcia merytorycznego dla celebrytów oraz influencerów - tłumaczy Filip Cieślak.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day