WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Najlepsze gadżety 2016 roku: iPhone7, Xiaomi Mi Mix i PlayStation VR (Top 10)

Gorący temat

Szef KRRiT spotkał się z zarządem TVN ws. kary za relacje TVN24. „Rozmowy będą kontynuowane”

7

Filip i Zygmunt Chajzerowie reklamują loterię promującą rejestrowanie prepaidów w Play (wideo)

2017-01-02 A A A KOMENTARZE: 10 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Sieć telekomunikacyjna Play zaczęła promocję „#KartaMilionWarta” skierowaną do osób rejestrujących numery prepaidowe. Wspiera to kampania reklamowa, w której występują Filip i Zygmunt Chajzerowie.

Filip i Zygmunt Chajzerowie reklamują loterię promującą rejestrowanie prepaidów w Play (wideo)

Aby wziąć udział w loterii, należy na stronie kartamilionwarta.pl zgłosić swój numer prepaidowy zarejestrowany w sieci Play. Otrzymuje się wtedy jeden los, a kolejne można zdobyć za doładowania swojego konta: jeden za doładowanie kwotą 5-9 zł, trzy za doładowanie kwotą 10-29 zł, 10 za doładowanie kwotą 30-49 zł, a 20 losów za doładowanie kwotą minimum 50 zł.

W finale akcji 17 lutego zostanie wylosowana nagroda w wysokości miliona zł oraz pięć nagród po 100 tys. zł. Ponadto co tydzień od 12 stycznia do 16 lutego odbędzie się sześć losowań, w których przyznanych zostanie 250 przedpłaconych kart Visa o wartości 1000 zł.

Za organizację loterii odpowiada agencja Unique One.

 

Akcję wspiera kampania reklamowa, w której występują Filip i Zygmunt Chajzerowie. Tak jak znane osoby wcześniej reklamujące Play, odwiedzają punkt sprzedaży tej sieci. Filip wciela się w rolę reportera telewizyjnego, a Zygmunt nawiązuje do tego, że od wielu lat promuje środki do prania Vizir.

 

W poprzedniej kampanii promującej rejestrowanie numerów prepaidowych w Play wystąpiły znane osoby wcześniej reklamujące tę sieć, a także youtuberzy.

Nowa akcja reklamowa jest realizowana w telewizji, radiu, internecie, na outdoorze oraz w punktach sprzedaży Play.

Za kreację ALT-owych reklam Play odpowiada agencja Grandes Kochonos, za reklamy i inne aktywności marketingowe w internecie - agencje Artegence i Isobar Polska, za reklamy BTL-owe - agencja Plej, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.

Autor: tw

Wiecej informacji: Play, Zygmunt Chajzer, Filip Chajzer, prepaid

Komentarze (10) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia