Finał Ligi Mistrzów oglądało w Polsacie 3,6 mln widzów. 32 mln z reklam

Sobotni finałowy mecz Ligi Mistrzów FC Barcelona kontra Manchester United oglądało w Polsacie 3,6 mln widzów. Średnia oglądalność całych rozrywek wyniosła już jednak tylko 2,1 mln osób.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Finał, wygrany przez FC Barcelonę 3-1, miał 26,47 proc. udziału w grupie 4+ oraz 28,66 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Wszystkie mecze Ligi Mistrzów, transmitowane przez Polsat w środowe wieczory, miały średnio 14,47 proc. i 15,34 proc. udziału w rynku (odpowiednio w 4+ i 16-49) a oglądało je prawie 2,1 mln widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurment dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Polsat podczas emisji Ligi Mistrzów zajmował ostatnią pozycję w rynku telewizyjnym. Najlepsza była Dwójka z 2,97 mln widzów i 21,49 proc. udziału w rynku.  

  Mecze śledzili głównie mężczyźni, osoby powyżej 35 roku życia legitymujące się wykształceniem podstawowym i średnim. Cennikowe wpływy z reklam, według Nielsen Audience Measurment, wyniosły 32 mln złotych (dane bez rabatów). 

Turniej, poza otwartą anteną, można było szerzej śledzić w telewizji n oraz w sieci Multikino.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta