Cykl „Firmowe ewolucje” nadawany był w TVP1 w środy ok. godz. 22.15, w okresie od 23 września do 2 grudnia br. Średnia oglądalność programu wyniosła 437 tys. widzów przy udziale na poziomie 4,05 proc. w grupie 4+ i 3,58 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził odcinek audycji nadany 7 października br. Obejrzało go 605 tys. osób.

Trzy topowe odcinki
TVP1 w paśmie emisji „Firmowych ewolucji” przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie był TVN, emitujący wówczas gł. filmy fabularne, którego udział wyniósł 9,73 proc. Drugie miejsce zajęła TVP2 (filmy; 8,59 proc. udziału), a trzeci wśród tzw. „wielkiej czwórki” był Polsat (gł. „Rinke za kratami”, a także filmy; 8,18 proc.).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kryptonim-szef-wypadl-slabiej-od-konkurencji-ale-tvp1-chce-drugiej-serii ##
Natomiast w grupie komercyjnej TVN też był pierwszy, drugi był Polsat, zaś trzecie miejsce zajęła Dwójka.
Oglądalność cyklu na tle konkurencji
Wpływy reklamowe z edycji „Firmowych ewolucji” wyniosły 1,2 mln zł.
„Firmowe ewolucje” to cykl skierowany do przedsiębiorców. W programie prezentowanie były małe i średnie przedsiębiorstwa z różnych dziedzin, które nie do końca dobrze radzą sobie z rozwojem biznesu, a eksperci przedstawiali im rozwiązania. 10-odcinkowy format prowadził Maciej Orłoś, a był on realizowany we współpracy z Bankiem Zachodnim WBK.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w listopadzie br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wyniósł 13,18 proc.











