SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Fisher-Price zachęca „Bądźmy dziećmi!"

Pod hasłem „Bądźmy dziećmi!” ruszyła kampania reklamowa producenta zabawek Fisher-Price.

Kampania pokazuje świat takim, jakim widzą go dzieci,  z dozą optymizmu i humoru, jednocześnie zachęcając dorosłych do odkrywania radości ze wspólnej zabawy z dziećmi.

Świat dziecka w reklamach Fisher-Price

W spocie będącym osią kampanii aktor John Goodman został przedstawiony jako klasyczny rolnik z kolekcji Little People, który spaceruje wśród postaci inspirowanych kultowymi zabawkami Fisher-Price, takimi jak Telefonik dla Gadułki czy Szczeniaczek Uczniaczek.

Kampania „Bądźmy dziećmi” obejmuje serię spotów wideo w telewizji, działania social media oraz współprace z influencerami, w których ukazane zostały ulubione zabawki firmy na przestrzeni 90. lat.

Akcja potrwa do końca 2020 roku.

Marketer nie podaje, z jakimi firmami współpracował przy kampanii.

Dołącz do dyskusji: Fisher-Price zachęca „Bądźmy dziećmi!"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl