Gazeta.pl z weekendowym dodatkiem na stronie głównej

Od najbliższego weekendu portal Gazeta.pl (Agora) w soboty i niedziele będzie zamieszczał dłuższe, magazynowe teksty i wywiady, promowane na stronie głównej. Dodatkiem Weekend kieruje Hanna Rydlewska, a publikować w nim będą m.in. Piotr Najsztub, Filip Springer i Marcin Różyc.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Gazeta.pl z weekendowym dodatkiem na stronie głównej
Hanna Rydlewska, fot. Maja Kryńska

Zapowiedzi materiałów z dodatku Weekend będą prezentowane u samej góry strony głównej Gazeta.pl, nad menu głównym. Co tydzień publikowanych w nim będzie 12-15 autorskich materiałów: dłuższych wywiadów i artykułów lifestyle’owych.

- Zależy mi na tym, żeby stworzyć przestrzeń przyjazną odbiorcom szukającym inspirujących, ludzkich historii, niebanalnych wywiadów, tekstów, które w mądry sposób odnoszą się do tego, co nas otacza. Zamiast ślepej pogoni za trendami - próba zbadania tego, co modne i zrozumienia, dlaczego jest to modne właśnie teraz. Zamiast zjadliwej publicystyki - chwila wytchnienia przy felietonach o architekturze, kulinariach, nowych technologiach. Zamiast osób znanych z tego, że są znane - prawdziwe gwiazdy w szczerych rozmowach, ale też sylwetki ludzi, którzy dokonują wielkich rzeczy z dala od czerwonego dywanu - opisuje Hanna Rydlewska, szefowa dodatku Weekend (przeczytaj o niej więcej).

Do weekendowego dodatku będą pisali czołowi dziennikarze Gazeta.pl, m.in. Piotr Stanisławski, Katarzyna Nowakowska, Angelika Swoboda, Łukasz Głombicki i Joanna Berendt. Gościnnie publikować w nim będą m.in. Piotr Najsztub, Filip Springer i Marcin Różyc.

grafika

- Świetne treści podane w piękny sposób i znakomite nazwiska. Tego, obok newsów, sportu i rozrywki, szukają nasi czytelnicy - przekonuje Paweł Stremski, dyrektor programowy i wydawniczy Gazeta.pl.

Na stronie głównej prezentowane będzie od jednego do trzech materiałów z dodatku, które użytkownicy będą mogli przewijać w bok. Każde wydanie będzie mieć swojego partnera reklamowego - pierwszym jest H&M.

W pierwszym wydaniu znajdą się m.in. rozmowa Piotra Najsztuba z Krzysztofem Krawczykiem, wywiad Hanny Rydlewskiej z Moniką Jaruzelską, historia twórców Bobby Burgera, opis dnia spędzonego z kandydatką na prezydent Warszawy Joanną Erbel oraz nowy językowy cykl wideo Jerzego Bralczyka.

Premierę dodatku wspierać będzie kampania reklamowa w internecie (m.in. serwisy z Grupy Gazeta.pl, YouTube, sieć reklamowa Google, Facebook, Spotify), telewizji, kinach, radiu, prasie oraz na outdoorze (nośniki AMS). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada dział marketingu Gazeta.pl.

grafika

W lutym br. stronę główną Gazeta.pl odwiedziło 2,25 mln internautów, którzy wykonali 125,1 mln odsłon (zobacz wyniki stron głównych wszystkich największych portali), a cały portal Gazeta.pl zanotował 9.92 mln użytkowników i 461,4 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"