SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Gazeta Wyborcza” zmienia logo: bliżej do Wyborcza.pl, zostaje „Nam nie jest wszystko jedno”

„Gazeta Wyborcza” (Agora) zaczęła ujawniać swój nowy logotyp, spójny z logo jej serwisu internetowego Wyborcza.pl. W winiecie dziennika pozostaną czerwony prostokąt i hasło „Nam nie jest wszystko jedno”.

Poprzednie logo „Gazety Wyborczej” składało się z czerwonego prostokąta, dużego napisu „gazeta” małymi literami, mniejszego „Wyborcza.pl” wielkimi literami oraz hasła „Nam nie jest wszystko jedno”.

W nowym logo największym elementem jest napis „Wyborcza” zapisany małymi literami, taką samą czcionką jak logo serwisu Wyborcza.pl. „Gazeta” jest zapisana mniejszą czcionką i dużymi literami. W znaku pozostaną czerwony prostokąt i hasło „Nam nie jest wszystko jedno”.

Zmianę swojego logo „Gazeta Wyborcza” zaczęła zapowiadać na pierwszej stronie we wtorek. Nowy znak po raz pierwszy zostanie zaprezentowany w sobotnio-niedzielnym wydaniu.

- Zmiana logotypu ma na celu ujednolicenie identyfikacji wizualnej „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl oraz unowocześnienie wizerunku „GW” - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Nina Graboś z biura prasowego Agory.

Zmianę logo i makiety przygotował dział graficzny Agory kierowany przez Macieja Kiełkusa, dyrektora artystycznego „Gazety Wyborczej”.

>>> Przeglądaj okładki gazet i czasopism w naszym dziale Jedynki

Według danych ZKDP w pierwszym kwartale br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 150 640 egz. Jej wpływy ze sprzedaży zmalały w skali roku o 6,8 proc. do 25,9 mln zł, a z reklam - o 21,5 proc. do 17,5 mln zł.

Według danych z gemiusAudience serwis Wyborcza.pl miał w kwietniu br. na komputerach 4 mln realnych  użytkowników i 15,48 proc. zasięgu, 2,38 mln użytkowników i 9,25 proc. zasięgu na smartfonach oraz 620,4 tys. użytkowników i 2,41 proc. zasięgu na tabletach.

Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza” zmienia logo: bliżej do Wyborcza.pl, zostaje „Nam nie jest wszystko jedno”

31 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
?
I co na to Szefernaker i jego chłopcy i dziewczęta? Czas na atak....
odpowiedź
User
Do ?
I co na to Szefernaker i jego chłopcy i dziewczęta? Czas na atak....

A co na to Alimentowski i jego sekciarze z KODU? Czas na aprobatę nowego loga Szechterskiej gazety i tradycyjny atak na PIS.
odpowiedź
User
Emil
Ja tam w ogóle nie widzę tego ujednolicenia, a zwykłe popsucie logo.
odpowiedź