Gazety 13 proc. mniej z reklam, „Fakt”, „Rz” i „DGP” najbardziej w dół (TOP 10)

W listopadzie br. polskie gazety cennikowo zarobiły z reklam 13,2 proc. mniej niż rok wcześniej. O ponad 25 proc. spadły przychody reklamowe „Faktu”, „Rzeczpospolitej” i „Dziennika Gazety Prawnej”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z danych Kantar Media przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, cennikowe wpływy reklamowe dzienników w listopadzie br. były o 13,2 proc. niższe niż rok wcześniej - licząc bez autopromocji, a o 12 proc. niższe - z uwzględnieniem autopromocji. Natomiast nakłady na autopromocję wzrosły w skali roku o 9,2 proc.

>>> Sprzedaż dzienników spadła, „Gazeta Polska Codziennie” debiutuje na 9. miejscu Wśród czołowych gazet największe spadki przychodów reklamowych zanotowały „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) - o 26,6 proc., „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) - o 26 proc., oraz „Rzeczpospolita” (Presspublica) - o 25,4 proc. Z kolei liderująca w segmencie „Gazeta Wyborcza” (Agora) zarobiła z reklam 10,9 proc. mniej niż rok wcześniej, a regionalny „Express Bydgoski” (Express Media) - o 15,6 proc.

>>> „Gazeta Wyborcza” przed „Faktem”, „Metro” przed „Super Expressem” Nieznaczny spadek wpływów reklamowych - dokładnie 6,8 proc. - zanotowała „Polska” (Polskapresse), a minimalny - 0,9 proc. - „Super Express” (Murator). Z drugiej strony „Puls Biznes” (Bonnier Business Polska) zarobił z reklam 11,2 proc. więcej niż przed rokiem, a regionalna „Gazeta Pomorska” - 11,5 proc. więcej.

 

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję