SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Getty Images inwestuje 16 mln dolarów w Promo.com. Będą nowe treści wideo i narzędzia dla użytkowników

Agencja fotograficzna Getty Images zainwestowała 16 mld dolarów w akcje serii B firmy Promo.com zajmującej się dostarczaniem firmom treści wideo. Dzięki inwestycji Promo.com planuje dostarczać odbiorcom nowy rodzaj materiałów oraz zaoferować użytkownikom dodatkowe narzędzia, a także przeprowadzić rekrutację pracowników.

Funkcjonująca na rynku od 1995 r. agencja Getty Images jest jednym z najbardziej znanych źródeł treści wizualnych na świecie, z ponad 415 mln zasobów, w tym m.in. zdjęć, filmów i muzyką dostępnych za pośrednictwem dedykowanych witryn. Strona Getty Images obsługuje klientów biznesowych, z branży kreatywnej i medialnej w prawie każdym kraju na świecie. Getty Images współpracuje z ponad 340 tys. współautorów i setkami partnerów graficznych, aby zapewnić relacje z ponad 160 tys. wydarzeń informacyjnych, sportowych i rozrywkowych każdego roku.

Czytaj także: Po ugodzie z Getty Images z wyszukiwarki Google znika przycisk Pokaż obraz

Z kolei Promo.com to platforma do tworzenia wideo dla firm oferująca klientom pobieranie materiałów filmowych i filmów premium z dożywotnią licencją. Obsługuje ponad 2,5 mln firm w 209 krajach. Jest to także partner marketingowy Getty Images, iStock, Facebooka, Instagrama oraz YouTube Video Creative.

16 mln dolarów na rozwój

Teraz poinformowano, że Getty Images zainwestowała 16 mln dol. w akcje serii B opierając się na istniejącym partnerstwie strategicznym z Promo.com. Inwestycja obejmuje również finansowanie dłużne z Mizrahi Tefahot Bank (UMTB-Tech). W transakcje zaangażowany był także dotychczasowy inwestor Benson Oak.

Transakcja ma wspierać rozwój Promo.com. Zgodnie z zapowiedzią firma wykorzysta wsparcie finansowe, aby przyśpieszyć swoją globalną ekspansję oraz rozwinąć nowe narzędzia do tworzenia treści i analizy danych, także w środowisku mobilnym. Szersze, strategiczne partnerstwo między firmami ma stwarzać 2,5 mln klientów biznesowym Promo.com dostęp do ponad 100 mln klipów wideo i obrazów, na bazie których mogą oni tworzyć unikalne treści cyfrowe.

Promo.com planuje także zwiększenie swoich działań wizerunkowych oraz rekrutacyjnych w Polsce, aby wzmocnić swoją obecność na rynku pracy w obszarze technologii. Już teraz firma poszukuje specjalistów i ekspertów IT, którzy chcą mieć wpływ zarówno na rozwój samej platformy, jak i nowych produktów dla klientów na całym świecie.

W wyniku transakcji, Promo.com zyskuje kolejnego akcjonariusza. Dotychczasowym był Benson Oak – fundusz venture specjalizujący się w e-commerce oraz w tzw. „Ekonomii Pasji”. W rozwój Promo.com dotychczas zainwestował on 12 mln dolarów.

Czytaj także: Troje polskich fotografów nagrodzonych w World Press Photo 2021

- Uruchomiliśmy Promo.com, aby pomóc firmom rozwijać się w Internecie, udostępniając jakościowe treści i narzędzia marketingowe w przystępnej cenie - zaznacza w komunikacie Tom More, CEO Promo.com. - Ta nowa faza naszego partnerstwa pozwoli naszej społeczności użytkowników promować się w jeszcze bardziej kreatywny sposób, wykorzystując możliwości i szeroki zakres treści Getty Images i iStock. Z niecierpliwością czekam na efekty tego, co zrobią nasi klienci z dodaną treścią, którą teraz mają na wyciągnięcie ręki, jak i nowymi narzędziami do tworzenia, o które uzupełnimy naszą platformę.

Z kolei Craig Peters, CEO Getty Images dodaje: - Wideo staje się coraz istotniejsze dla firmy właściwie każdej wielkości, a zespół Promo.com umożliwia małym firmom łatwe tworzenie filmów, które wspierają ich rozwój. Ułatwienie komunikacji wizualnej jest wspólnym celem, dlatego cieszymy się, że możemy rozszerzyć naszą współpracę.

najnowsze wiadomości

Dołącz do dyskusji: Getty Images inwestuje 16 mln dolarów w Promo.com. Będą nowe treści wideo i narzędzia dla użytkowników

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl