SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

GfK wprowadza do oferty narzędzie oparte na sztucznej inteligencji

Firma badawcza GfK wprowadza na rynek gfknewron - platformę market intelligence wspomaganą przez sztuczną inteligencję. To narzędzie do analizowania rynków, konsumentów i marek, łączące dane, analitykę i prognozy wsparte sztuczną inteligencją.

W ramach jednego źródła klienci mogą uzyskać dostęp do danych rynkowych, konsumenckich, o markach oraz prognoz i rekomendacji wspartych sztuczną inteligencją.

GfK podkreśla, że wprowadzenie gfknewron stanowi dla instytutu "ważny krok w procesie transformacji – od klasycznej firmy badającej rynek w kierunku firmy analitycznej i konsultingowej opartej na zasilanych danymi technologiach sztucznej inteligencji".

- Platforma Business Intelligence gfknewron została zaprojektowana tak, aby dostarczać wszystkie potrzebne informacje w sposób intuicyjny, w jednym miejscu, z wykorzystaniem mocy sztucznej inteligencji. Nasz cel to umożliwienie naszym klientom pracy znacznie bardziej skoncentrowanej i powiązanej z danymi. Wprowadzenie gfknewron to również kamień milowy w transformacji GfK w kierunku firmy analitycznej i konsultingowej opartej na sztucznej inteligencji, dostarczającej wiedzę poprzez kompletną infrastrukturę w modelu Software as a Service - komentuje Peter Feld, CEO GfK.

Jak działa i co oferuje gfknewron

W ramach platformy gfknewron abonenci mogą przeglądać swoje wyniki biznesowe poczynając od walidacji rynków ze względu na dopasowanie asortymentu do potrzeb konsumentów, po oceny przyszłego potencjału biznesowego wybranych rynków.

Platforma umożliwia bezpośredni dostęp do danych w dowolnym momencie, jednoczesną pracę wielu użytkownikom, daje możliwość rozwiązywania złożonych problemów biznesowych pomiędzy działami pracującymi przy użyciu tego samego zestawu danych. Pozwala także na symulacje scenariuszy rynkowych identyfikujących na wczesnych etapach problemy biznesowe oraz na związane z nimi planowanie strategicznie.

Narzędzie podzielone jest na moduły: Market (zakres analiz: produkt, miejsce i cena zakupu), Consumer (zakres analiz: konsument, miejsce i powód zakupu), Predict (zakres analiz: prognozy i rekomendacje).

- GfK jest jedynym dostawcą na rynku, który oferuje producentom urządzeń z kategorii TCG (technical consumer goods) zintegrowaną platformę z wymienionymi funkcjonalnościami. Ponadto dbamy o to, aby ta oparta na chmurze platforma oprogramowania stale ewoluowała. Planujemy już kolejne moduły, a także włączenie dodatkowych danych rynkowych - mówi Sean O'Neill, chief product officer GfK.

Dołącz do dyskusji: GfK wprowadza do oferty narzędzie oparte na sztucznej inteligencji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl