W minionym półroczu mobilna wersja GG notowała miesięcznie zazwyczaj ok. 700-750 mln krajowych odsłon mobilnych. Nieznacznie poniżej tego przedziału spadła w lutym br. (693,9 mln), a powyżej awansowała w styczniu i marcu (756-757 mln) - wynika z danych Megapanelu PBI/Gemius opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. W Megapanelu aplikacje największych polskich wydawców (korzystających z audytu site-centric) zostały objęte pomiarem odsłon jesienią ub.r.
Komunikator GG w ostatnich kilku latach zanotował duże spadki popularności na komputerach stacjonarnych, co analizowaliśmy już w listopadzie ub.r. Jednak mobilna wersja programu w drugiej połowie ub.r. osiągnęła duży wzrost statystyk - we wrześniu ub.r. miała 402,8 mln krajowych odsłon mobilnych, w październiku - 485,1 mln, w listopadzie - 565,7 mln, w grudniu - 653,8 mln, a w pierwszej połowie br. jej wyniki ustabilizowały się na poziomie 700-750 mln odsłon.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wyhamowaly-wzrosty-portali-w-mobile-u-wirtualna-polska-coraz-blizej-allegro-gg-pudelek-pl-i-o2-pl-przed-gazeta-pl-top20 ##
Mobilna wersja serwisu radiowego Open.fm w drugim kwartale br. notowała miesięcznie 70-71 mln krajowych odsłon mobilnych, wobec ok. 60 mln w styczniu i lutym. Przypomnijmy, że w maju br. serwis został kupiony od Grupy Allegro-GG przez Grupę Wirtualna Polska.
Na trzecim miejscu znalazła się należąca do Grupy Interia.pl aplikacja Czateria, która w ciągu półrocza osiągnęła duży wzrost odwiedzalności: z 18,5 mln krajowych odsłon mobilnych w styczniu do ok. 48 w maju i czerwcu.
Kolejne trzy pozycje zajęły najpopularniejsze aplikacje informacyjne: Gazeta.pl Live i Sport.pl Live (wchodzące w skład Grupy Gazeta.pl) oraz aplikacja Pudelek.pl (należąca do Grupy Wirtualna Polska). W ciągu półrocza spore wzrosty liczby odsłon zanotowały Gazeta.pl Live (z 33,3 mln w styczniu do 43,9 mln w czerwcu) i Pudelek.pl (z 29,9 mln do 43,8 mln.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/najpopularniejsze-serwisy-tematyczne-w-czerwcu-2015-roku ##











