„Główny Rozpussszczający” w reklamach marki Plusssz

Marka Plusssz, producent suplementów diety, wystartowała z platformą komunikacyjną „Główny Rozpussszczający”. W centrum jej przekazu leży sprawczość konsumenta – to on staje się głównym bohaterem swojej codzienności, działając na swoje 100 proc. – w zgodzie ze sobą i własnym stylem życia.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
„Główny Rozpussszczający” w reklamach marki Plusssz
fot. materiały prasowe

– Nowa kampania wpisuje się w DNA marki Plusssz, która od lat łączy innowacyjność swoich produktów z ideą aktywnego stylu życia. Wierzymy, że każdy ma moc, by działać na swoje 100%, ale też potrzebuje chwili, by się doładować. Dobre nawodnienie to podstawa sprawności fizycznej i psychicznej –  mówi Katarzyna Sikorska, dyrektorka marketingu BU Polski Lek.

– Jako lider kategorii, Plusssz zachęca każdego, by brał odpowiedzialność za swoje zdrowie i samopoczucie – był Głównym Rozpuszczającym na swoje 100% – dodaje. 

Ideę „Głównego Rozpussszającego” obrazują energetyczne materiały wizualne. Identyfikacja graficzna kampanii, inspirowana logotypem Plusssza, podkreśla pozytywne emocje i nowoczesny charakter komunikacji. Działania marki wspierane są przez jej ambasadorów – Wilfredo Leona, jednego z najlepszych siatkarzy świata oraz Aleksandrę Mirosław, rekordzistkę świata we wspinaczce sportowej. 

Za kreację kampanii digital, planowanie mediów oraz PR odpowiada agencja Huta 19 m. Joachima Fersengelda, a za produkcję Buku Team.

Plusssz to marka preparatów witaminowych, która od ponad 20 lat dostarcza suplementy diety dla dzieci, dorosłych, seniorów i osób aktywnych fizycznie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje