Marka Plusssz partnerem imprezy kolarskiej

W najbliższy weekend Zakopane stanie się centrum kolarskich emocji za sprawą legendarnego wyścigu L’Etape Poland by Tour de France, po raz pierwszy w historii organizowanego w Polsce. Marka Plusssz, należąca do firmy Polski Lek z Grupy Maspex, została partnerem generalnym tego wydarzenia.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Marka Plusssz partnerem imprezy kolarskiej
fot. mat. prasowy

Wielkie otwarcie imprezy nastąpi w piątek, 9 maja, wraz z uroczystym startem L’Etape Village - miasteczka kolarskiego, w którym Plusssz pełni rolę partnera generalnego i jest obecny od pierwszych chwil wydarzenia. Kulminacyjnym punktem L’Etape Poland by Tour de France będzie niedziela, 11 maja, i wyścigi L’Étape Poland by Tour de France presented by Plusssz, kiedy to od wczesnych godzin porannych, spod Gubałówki, wystartują główne, wymagające trasy: 45 km i 75 km.

Marka Plusssz będzie dodatkowo także partnerem górskiej premii, której zwyciężczyni i zwycięzca otrzymają słynną koszulkę w czerwone grochy - dokładnie taką samą, jaką otrzymują zawodowi kolarze podczas Tour de France.

Atrakcje dla fanów kolarstwa w Zakopanem

W rywalizacji L’Étape Poland by Tour de France presented by Plusssz weźmie udział również Plusssz Team, składający się z pracowników, którzy od 2020 roku regularnie uczestniczą w wyścigach kolarskich Tour de Pologne Amatorów. Z ramienia Plusssz Team wystartują także 11 maja Maja Makowska i Jakub Stekla.

– Partnerstwo z największym wydarzeniem kolarskim i jednym z największych wydarzeń sportowych na świecie – legendarnym L’Etape Poland by Tour de France – wpisuje się idealnie w strategię marki Plusssz, która od lat łączy innowacyjność swoich produktów z ideą sportowego stylu życia i przekraczania własnych granic. Celem marki jest wspieranie najwyższej klasy wydarzeń sportowych i motywowanie do sięgania po więcej. Szczególnie dumna jestem z tego, że nasi koledzy z Grupy Maspex startują także w tegorocznym wyścigu jako Plusssz Team. Dla mnie to właśnie oni są bohaterami tego wydarzenia – przekazała mediom Katarzyna Sikorska, Dyrektorka Marketingu BU Polski Lek.

Z okazji L’Etape Poland by Tour de France marka Plusssz przygotowała limitowaną edycję puszek Plusssz B Complex Drink z dedykowaną szatą graficzną inspirowaną wyścigiem - unikalne opakowania będą dostępne w ograniczonej dystrybucji podczas trwania wydarzenia.

Marka Plusssz wspiera amatorów kolarstwa nie tylko gorącym dopingiem, ale i realnym wsparciem organizmu. Dlatego na uczestników wyścigu i odwiedzających strefę Plusssza czekać będzie specjalnie zaprojektowana strefa, w której znajdą się:

  • Trenażery - by sprawdzić, jak trenuje drużyna Plusssza,
  • Refleksomierz - test refleksu i szybkości reakcji,
  • Strefa rolowania - z profesjonalnym instruktażem dbania o mięśnie,
  • Trampolina - dla idealnego zdjęcia w locie,
  • Fotobox - z wizerunkiem Wilfredo Leona i Oli Mirosław – ambasadorów marki Plusssz, idealny do pamiątkowego selfie,
  • Strefa chillu - leżaki i zdrowe drinki od Plusssza.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów