Lewandowscy wracają w reklamie rowerów Storm

SM STORM Bikes rusza z kampanią wizerunkową Storm Lab, w której występują jej ambasadorowie - Anna i Robert Lewandowscy. Twórcą konceptu kreatywnego kampanii jest agencja Stor9.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Lewandowscy wracają w reklamie rowerów Storm

W tegorocznej edycji, obok dobrze znanych modeli dla dorosłych, marka po raz pierwszy intensywnie promuje również rowery dziecięce. SM STORM Bikes to dziś jedna z najszybciej rozwijających się polskich marek rowerowych, oferująca bogaty wybór modeli trekkingowych, crossowych, miejskich i MTB.

Ambasadorami kampanii ponownie są Anna i Robert Lewandowscy – ikony zdrowego stylu życia i rodzinnych wartości, które idealnie wpisują się w filozofię marki i testują nowe sprzęty w symbolicznym Storm LAB.

Kampania mediowa potrwa dwa miesiące, wpisując się w start sezonu rowerowego. Obejmie działania w social mediach, na YouTube, serwisach rowerowych, podróżniczych oraz parentingowych. Dotarcie do grup docelowych zostanie wzmocnione przez wykorzystanie angażujących formatów rich media oraz emisji kontekstowej opartej na technologii Computer Vision.

Twórcą konceptu kreatywnego kampanii STORM Lab – Test your limits jest agencja Stor9. Za produkcję materiałów odpowiada studio 9Production. Reżyserem spotów został Stanisław Miroszewski, a za zdjęcia z ambasadorami marki SM STORM Bikes odpowiada ceniony fotograf Filip Zwierzchowski.

Za realizację strategii mediowej – zarówno online, jak i offline (w tym kampanii telewizyjnych) – odpowiada dom mediowy Media Context. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"