Górski spacer reklamuje Garnier Mineral Men Extreme (wideo)

W telewizji, prasie i punktach sprzedaży rozpoczęła się kampania reklamowa dezodorantu Garnier Mineral Men Extreme. Akcję przygotowały agencja reklamowa Publicis i dom mediowy ZenithOptimedia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona od początku lipca kampania reklamowa dezodorantu Garnier Mineral Men Extreme podkreśla, że zapewnia on uczucie świeżości i suchości przez 72 godziny, nawet w ekstremalnych warunkach. Przekaz opiera się na wizerunku młodego, wysportowanego mężczyzny wędrującego po wulkanicznych skałach. Celem działań jest wparcie sprzedaży tego produktu, który trafił na rynek jako pierwszy dezodorant Garnier przeznaczony dla mężczyzn.

Akcja obejmuje telewizję (kanały z ofert TVP, TVN, Polsatu, Discovery i At Media), prasę (magazyny dla mężczyzn, branżowe czasopisma poświęcone kosmetykom i handlowi) oraz punkty sprzedaży. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP