“Gość Niedzielny” liderem, “Przekrój” poniżej 30 tys. egz.

W październiku br. liderem sprzedaży wśród tygodników opinii był  - tak jak rok wcześniej - “Gość Niedzielny”, który znalazł się przed “Polityką” i “Uważam Rze”. Najwięcej stracił “Przekrój”, którego sprzedaż ogółem spadła już poniżej 30 tys. egz.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż ogółem “Gościa Niedzielnego” (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej “Gość Niedzielny”) w październiku br. wyniosła 143 517 egz. i była o 0,46 proc. wyższa niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu utrzymała się “Polityka”, której sprzedaż ogółem względem października ub.r. spadła o 4,21 proc. do 133 844 egz.

Trzecią lokatę zajął wydawany od lutego br. tygodnik “Uważam Rze” (Presspublica). Jego wynik uplasował się na poziomie 133 561 egz.

>>> Kolejne zwolnienia w “Przekroju” Największy wzrost sprzedaży zanotował zajmująca szóste miejsce “Gazeta Polska” (Niezależna Wydawnictwo Polskie). Jej sprzedaż ogółem wzrosła o 4,63 proc. do 66 309 egz.

Najwięcej stracił natomiast plasujący się oczko niżej tygodnik “Przekrój” (Wydawnictwo Przekrój). Jego wynik sprzedażowy zmalał aż o 31,16 proc. do 28 237 egz.

Porównując dane z października br. do danych z września br. widać, że największy spadek wynoszący 10,44 proc. zanotował “Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska), a najwięcej zyskał “Gość Niedzielny” (6,16 proc.). 

Spośród tygodników z przedrukami z prasy polskiej i zagranicznej zarówno “Tygodnik Angora” (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś) jak i “Forum” (Polityka Spółdzielnia Pracy) zanotowały w październiku spadki sprzedaży. Najwięcej stracił ten drugi tytuł (3,45 proc.).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"