SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Grażyna Wolszczak, Odeta Moro i Anna Wendzikowska nago na okładce „Women’s Health”. „Dyskusja o akceptacji swojego ciała”

Wrześniowy numer magazynu „Women’s Health” (Motor-Presse Polska) ukazuje się z trzema okładkami do wyboru. Czwarta - jeszcze inna - trafia do prenumeratorów. Bohaterkami są gwiazdy, które zdecydowały się pozować nago w ramach międzynarodowej akcji pisma.

Article

Ukazujący się w 32 krajach magazyn „Women’s Health”, wrześniowy numer poświęca dyskusji o kobiecym ciele, poprzedzonej przeprowadzoną wśród kobiet ankietą na temat akceptacji swojej fizyczności. Ciało kobiece opisywane jest w różnych aspektach - fizycznym, psychicznym i emocjonalnym.

We wszystkich edycjach jedną z okładek poświęcono aktorce Sofii Vergara, znanej m.in. z serialu „Współczesna rodzina” czy filmu Woody’ego Allena „Casanova po przejściach”. To właśnie ta okładka trafi do polskich prenumeratorów. Na pozostałe trzy okładki rodzimego wydania trafiły: Grażyna Wolszczak, Odeta Moro i Anna Wendzikowska.

- Ideę wrześniowych numerów z nagimi gwiazdami poprzedziła międzynarodowa ankieta, jaką redakcje „Women’s Health” przeprowadziły w 20 krajach. Jej tematem była akceptacja własnego ciała - wyjaśnia redaktor naczelna polskiej edycji magazynu, Aneta Martynów.

Polki w tej ankiecie wypadły najsłabiej: otwarcie przyznawały, że nie akceptują swojego ciała. Dlatego polska edycja magazynu postanowiła wzmocnić międzynarodowy przekaz, a zapraszając rodzime gwiazdy - rozpocząć dyskusję na temat percepcji kobiecego ciała. - Skoro, jak wynika z ankiety, tylko 5 proc. kobiet dobrze czuje się w swoim ciele nago, jest o czym dyskutować - uzasadnia Aneta Martynów.

Ambasadorkami programu „Women’s Health” -  „Naga prawda o kobietach” zostały: Grażyna Wolszczak, Odeta Moro, Anna Wendzikowska, Anna Orłowska, Kamila Szczawińska i Tamara Gonzalez Perea (Macademian Girl). Autorką zdjęć jest Marlena Bielińska.

Średnia sprzedaż pisma „Women’s Health” w styczniu 2017 r. wyniosła 71 199 egz.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Grażyna Wolszczak, Odeta Moro i Anna Wendzikowska nago na okładce „Women’s Health”. „Dyskusja o akceptacji swojego ciała”

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Super
Pokażę d..., żeby dyskutować o akceptacji ciała. No po prostu kobieca logika.
25 8
odpowiedź
User
ann
Jak ktos chce gola dupe pokazac to niech przynajmniej nie dopisuje do tego filozofii
29 5
odpowiedź
User
kazik
mogly przynajmniej silownie odwiedzic przed pare razy bo tu zwisy i cellulit nawet mimo photoszopa
9 20
odpowiedź
User
Thiago
Jaki jest sens takich okładek, i to w temacie akceptacji własnego ciała, gdy są one przerobione przez grafika?
36 1
odpowiedź
User
Barbara
Może one akceptują swoje ciała,ale redakcja już nie,bo bez litości je odchudziła,wygładziła i wydłużyła.A swoją drogą to piękne kobiety to w czym problem ?
21 1
odpowiedź
User
wow
Zero pieprzyków i fałdek :D

Teraz kobiety w wieku 30,35,45 dostaną taśmowo depresji :D
16 1
odpowiedź
User
YKK
No a czemu piszą o rozmiarze skoro wszystkie panie odchudzone - naturalnie i cyfrowo?
16 0
odpowiedź
User
zygmunt
skoro sa takie dumne ze swojego ciała to dlaczego zgodziły sie retusz ? żenada , żal mi tych kobiet
12 1
odpowiedź
User
jak
Każda jedna ma identycznie wyglądającą skórę. Po co kłamiecie o akceptacji skoro to jest robota grafika? Macie Polki za idiotki czy jak? Do tego co to za gwiazda ta Moro?
11 0
odpowiedź
User
littek
Faktycznie świetny wybór modelek do tematu akceptacji własnego ciała, jego niezgodnego z obowiązującymi na okładkach i billboardach stereotypem atrakcyjności kobiecego ciała. Cztery kobiety: dwie seksbomby + dwie młode dziewczyny o ciele modelek. PKP
7 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing