SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grey Group przejmuje od TBWA obsługę Tymbarku w social mediach

Firma Maspex Wadowice wybrała w przetargu agencję Grey Group do obsługi marki Tymbark w mediach społecznościowych. Tym samym, marketer kończy współpracę  z TBWA.

Współpracę nawiązano od początku 2018 roku. Agencja Grey Group odpowiada za kompleksową obsługę marki w jej kanałach social media.

W przetargu trwającym dwa miesiące brało udział pięć agencji, Maspex nie zdradza jednak ich nazw.

Przy wybranych kampaniach digitalowych dla Tymbarku Maspex współpracuje projektowo z K2 Media.

W pierwszej połowie stycznia marketer rozstrzygnął przetarg mediowy, w którym zwyciężył Starcom (Publicis Media).

Dołącz do dyskusji: Grey Group przejmuje od TBWA obsługę Tymbarku w social mediach

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ja
Drogie Wirtualnemedia, weryfikujcie informacje przed publikacją, bo napisaliście totalną bzdurę. Przez ostatnie 1,5 roku za digital marki Tymbark odpowiadała agencja TBWA, więc argumentowanie zmiany agencji tajgerową historią jest bujdą na resorach. Dziennikarstwo niskich lotów.
odpowiedź