WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Maspex, eurobank, USP Zdrowie, Mastercard, Double Check, Kantar Media i Kancelaria Adwokacka Filip Łukaszewicz członkami IAA Polska

Gorący temat

„Gazeta Polska Codziennie” wspiera związaną z pismem sędzię jako kandydatkę do KRS i broni Ryszarda Czarneckiego ws. słów o Róży Thun

5

Starcom przejmuje od Mindshare obsługę mediową Maspexu

2018-01-11 A A A KOMENTARZE: 4 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Grupa Maspex Wadowice (właściciel takich marek jak Tymbark, Kubuś, Tiger czy Lubella) rozstrzygnęła przetarg na planowanie i zakup mediów, powierzając go agencji Starcom należącej do Publicis Media. Tym samym marketer kończy czteroletnią współpracę z Mindshare Polska.

Starcom przejmuje od Mindshare obsługę mediową Maspexu

Starcom zajmie się obsługą budżetu marketingowego wszystkich marek Maspexu w zakresie strategii komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.

- Na wybór Starcomu wpłynęły przede wszystkim dwa czynniki: celna odpowiedź strategiczna na problemy przedstawione w briefach mediowych oraz atrakcyjne warunki kosztowe. Ten pierwszy aspekt był kluczowym warunkiem do podjęcia rozmów na temat ewentualnej współpracy. Starcom zaprezentował w trakcie przetargu ciekawe rozwiązania, a co najważniejsze, sposób myślenia o mediach i zadaniach przedstawionych w briefach wróży nowe i celne podejście do naszych marek, czego właśnie oczekiwaliśmy - uzasadnia Izabela Pontus, media & digital manager w Maspeksie.

Współpraca między firmami rozpocznie się od kampanii zaplanowanych na luty br.

Wartość budżetu, którego dotyczył przetarg, nazwy jego pozostałych uczestników oraz czas obowiązywania kontraktu, nie zostały ujawnione. Poprzednio, od początku 2014 roku, Maspex współpracował z domem mediowym Mindshare Polska, który wygrał wówczas przetarg, pokonując w nim m.in. dotychczasowy dom mediowy marketera - Zenith.

Maspex jest kolejnym po L'Oreal Polska &Baltics, Grupie Żywiec i Totalizatorze Sportowym marketerem, który w ostatnim czasie zdecydował się nawiązać współpracę ze Starcomem.

Autor: bg

Wiecej informacji: Starcom, Maspex

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia