Do przetargu zaproszono holdingi marketingowe SMG/Publicis i Dentsu Aegis Network, które w wyniku globalnego przetargu zajmują się obsługą mediową Heineken Group, powiązanej z Grupą Żywiec.
- Lokalny przetarg miał za zadanie sprawdzić konkurencyjność ofert obydwu partnerów zarówno pod względem strategicznym, jak i kosztowym, a także zademonstrować przygotowanie obydwu partnerów do wspierania klienta w obszarze transformacji digitalowej w przyszłości - opisała Grupa Żywiec w komunikacie prasowym przesłanym portalowi Wirtualnemedia.pl. Producent zaznaczył, że o wyborze Starcomu zdecydowała większa atrakcyjność jego oferty pod względem strategicznym i kosztowym.
Obsługą audytorską przetargu zajął się Instytut Audytu Mediowego. Nie podano, na jak długo podpisano umowę ze Starcomem.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zakaz-reklamy-piwa-najmocniej-uderzy-we-wplywy-reklamowe-telewizji ##

Grupa Żywiec jest producentem i dystrybutorem takich marek piwa jak m.in. Żywiec, Warka, Desperados, Heineken, Królewskie, Tatra, Specjal i Strong.
W pierwszych pięciu miesiącach br. firma była największym reklamodawcą wśród producentów piwa, jej cennikowe wydatki marketingowe w mediach pozainternetowych wyniosły 92,1 mln zł.











