Oferty w dziale Groupon Premium są wyświetlane w specjalnej szacie graficznej oraz promowane w osobnym newsletterze, którzy otrzymują jedynie ci użytkownicy, którzy kupili w ciągu ostatnich kilku miesięcy wykupili na Grouponie którąś ze standardowych ofert. W ramach Groupon Premium dostępne będą m.in. oferty ekskluzywnych restauracji i hoteli, najlepsze miejsca podczas wydarzeń rozrywkowych i kulturalnych, elitarne formy spędzenia wolnego czasu oraz rabaty na zakup biżuterii, sprzętu i samochodów.
- Groupon Premium jest naszym pomysłem na docenienie partnerów oferujących najwyższą jakość i cieszących się najlepszą renomą. Jest to także ukłon w stronę lojalnych klientów, którym w ten sposób zapewniamy dostęp do wyjątkowych ofert - opisuje Andrzej Morawski, dyrektor operacyjny Groupon Polska. - Groupon Premium przedkłada jakość nad ilością, dlatego propozycje takie nie będą publikowane zbyt często oraz wydłużymy czas ich dostępności, choć należy pamiętać, że będą one limitowane - dodaje Morawski.












