SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grudniowy “Harper's Bazaar” z Madonną

Do sprzedaży trafiło grudniowe wydanie miesięcznika luksusowego “Harper's Bazaar” (Marquard Media Polska). Na jego okładce znalazła się Madonna.

W numerze znaleźć można wywiad z piosenkarką, a także rozmowę z Mariuszem Trelińskim. Wydanie zawiera także sesję Magdy Mielcarz, którą wykonał Marcin Tyszka oraz historię rodzinną Ralpha Laurena.

Grudniowy numer liczy 208 stron, ukazał się w nakładzie 70 tys. egz. i w cenie 11,90 zł. Towarzyszy mu kampania reklamowa w radiu (Chilli Zet, RMF Classic, Radio Kolor), której kreację przygotował dział marketingu Marquard Media Polska.

Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem lipcowo-sierpniowego wydania “Harper's Bazaar” wyniosła 43 477 egz. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Grudniowy “Harper's Bazaar” z Madonną

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
czarny PR
temat z okladki "sekrety gestych włosów" nie moge sie doczekać : "Przyslij nam swój przepis"
czyli Bazaar staje sie "Panią domu" dla bogatszych ksiegowych ;-p
odpowiedź
User
czarny.pr
a propo okladki grafikowi oraz naczelnej pozwole sobie zwrocic uwage ze zostalo jeszcze duzo miejsca na cyckach madonny ;-p
odpowiedź
User
dan_
Z numeru na numer niestety coraz gorzej. Wcale się nie dziwię, że sprzedaż spada. To nie kwestia ceny, ale zawartości. Wstyd.
odpowiedź