Grupa Onet i RASP ze wspólnym działem marketingu, na czele Piotr Bubak

Grupa Onet i Ringier Axel Springer Polska (obie firmy należą do Ringier Axel Springer Media) uruchomiły wspólny dział marketingu. Jako chief marketing officer będzie nim kierować Piotr Bubak, a jednym z dwóch głównych departamentów będzie zarządzać Joanna Kloskowska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Grupa Onet i RASP ze wspólnym działem marketingu, na czele Piotr Bubak
Piotr Bubak

- Stworzenie ujednoliconej organizacji marketingowej pozwoli na jeszcze większą integrację działań grupowych zwiększając tym samym konkurencyjność naszej oferty rynkowej. Nowa struktura marketingowa zagwarantuje również holistyczne podejście do sprzedaży produktów drukowanych i cyfrowych, co przełoży się na przyspieszenie procesu digitalizacji naszych przedsiębiorstw - przekonuje Mark Dekan, CEO Ringier Axel Springer Media.

Wspólny dział marketingu Grupy Onet-RASP składa się z dwóch głównych departamentów: portfolio marketing i marketing services. Tym drugim, jako marketing services director, będzie kierować Joanna Kloskowska. Poprzednio przez półtora roku była dyrektorem marketingu Ringier Axel Springer Polska (więcej na ten temat), a wcześniej pracowała m.in. w Grupie ITI, Kompanii Piwowarskiej i Telekomunikacji Polskiej.

Całym działem będzie natomiast zarządzał Piotr Bubak, który objął funkcję chief marketing officera Grupy Onet-RASP. Przez ostatnie pół roku był dyrektorem marketingu Grupy Onet (więcej o tym), a przedtem przez trzy lata był w niej szefem działu mobilnego. Wcześniej przez kilkanaście lat pracował w Nokia Poland, przez ostatnie cztery lata jako dyrektor marketingu i PR.

Wspólny dział marketingu to kolejny etap zacieśnienia współpracy Grupy Onet i Ringier Axel Springer Polska. Od początku ub.r. działa Media Impact Polska, wspólne biuro sprzedaży oferty reklamowej obu wydawców (więcej o jego starcie), a w połowie ub.r. utworzono wspólne kierownictwo spółek (więcej o tym). Ostatnio mianowani menedżerowie obejmują swoimi kompetencjami odpowiednie zasoby całej Grupy Onet-RASP: Monika Lech jako digital publishing director (więcej o niej) oraz nowi dyrektorzy zarządzający segmentów tematycznych: Paweł Jordan - motoryzacji, Paweł Paczuski - nowych technologii i Marcin Mroczko - podróży (więcej o nich).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]