SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa RMF podnosi ceny reklam, w RMF FM o 5,5 proc.

W cennikach reklamowych Grupy RMF FM, które będę obowiązywać od marca do czerwca br., stawki są od 3 proc. do 5,5 proc. wyższe niż w obecnej ofercie. Nadawca uzasadnia to rosnącą słuchalnością jego rozgłośni i dobrą koniunkturą w reklamie radiowej.

W nowym cenniku RMF FM stawki są średnio wyższe niż obecnie o 5,5 proc., w RMF Maxxx - o 3,1 proc., a w RMF Classic - o 4 proc. W konsekwencji rosną też ceny reklam w pakietach handlowych: w RMF 3D - o 4,8 proc., w RMF na Maxxxa - o 5 proc., a w RMF z Klasą - o 5,3 proc.

We wszystkich stacjach najdroższy jest czas reklamowy od środy do piątku w godz. 8-10. W RMF FM 30-sekundowy spot w tym paśmie kosztuje 31,6 tys. zł, w RMF Maxxx - 5,1 tys. zł, a w RMF Classic - 2,35 tys. zł.

Jednocześnie zmienia się cennik w ofercie Power FM, obejmującej stacje Grupy RMF i 17 rozgłośni regionalnych Polskiego Radia.

- Rok 2015 był dla branży radiowej niezwykle udany w wymiarze komercyjnym. Wysoki popyt na reklamę radiową obserwujemy również od początku bieżącego roku, co potwierdza dobrą koniunkturę na rynku i udowadnia, że radio jest cenionym i skutecznym narzędziem komunikacji - komentuje Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF.







Dołącz do dyskusji: Grupa RMF podnosi ceny reklam, w RMF FM o 5,5 proc.

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ùuuuuuuu...
Słuchajcie dalej tego hłamu, a oni niech się bogacą
odpowiedź
User
Kozik
Nic nie stoi na przeszkodzie żebyś zrobił "lepszy chłam" i też się bogacił zawistny analfabeto
odpowiedź
User
moby
słuchalność rośnie i bedzie rosła, bo ludzie odchodza od publicznych rozgłośni. Moga windowac ceny.
odpowiedź