Grupa Sare ze wzrostem wpływów i spadkiem zysku, w górę INIS i Mr Target

W trzech kwartałach br. Grupa Sare zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych do 33,11 mln zł i spadek zysku netto do 2,09 mln zł. Mocno zwiększyły się wpływy i zysk segmentu obejmującego spółki INIS i Mr Target, a pogłębienie straty przy wzroście przychodów - Salelifter.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Grupa Sare ze wzrostem wpływów i spadkiem zysku, w górę INIS i Mr Target
fot. Shutterstock.com

Wpływy Grupy Sare od stycznia do września br. wyniosły 33,11 mln zł, co wobec 28,73 mln zł rok wcześniej oznacza spadek o 15,2 proc. Jednocześnie koszty sprzedaży zwiększyły się z 24,98 do 29,96 mln zł (czyli o 19,9 proc.), w tym nakłady na usługi obce - z 16,71 do 19,35 mln zł, a na wynagrodzenia - z 5,34 do 7,13 mln zł.

Zysk netto firmy zmalał w skali roku z 2,89 do 2,09 mln zł, czyli o 27,5 proc.

W samym trzecim kwartale br. wpływy sprzedażowe Grupy Sare wyniosły 10,67 mln zł (wobec 10,23 mln zł rok wcześniej), a zysk netto - 197,1 tys. zł (po spadku z 610,2 tys. zł w skali roku).

grafika

Zdecydowanie najważniejszy finansowo dla Grupy Sare jest segment obejmujący sieć reklamy e-mailowej INIS i agencję performance marketingu Mr Target. W trzech kwartałach br. osiągnął on wzrost wpływów ze sprzedaży o 16,5 proc. do 26,59 mln zł oraz zysku netto o 10,7 proc. do 6,95 mln zł.

Spółka Sare przy wzroście wpływów sprzedażowych z 7,04 do 7,76 mln zł zanotowała też duży wzrost straty netto (z 388,4 tys. zł do 1,54 mln zł). Natomiast przychody spółki Salelifter zwiększyły się aż o 43,5 proc. do 7,15 mln zł, a jej strata netto - z 1,72 do 1,91 mln zł.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"