SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa Sare z nowym logotypem, rozpoczyna się rebranding spółki

Grupa Sare zmienia identyfikację wizualną. Jej pierwszym etapem jest modyfikacja logotypu spółki, za którą odpowiedzialny jest jej dział graficzny. 

Logotypy Sare: po lewej starszy, po prawej nowy Logotypy Sare: po lewej starszy, po prawej nowy

Korekta logotypu polega na zdecydowanym uproszczeniu, pozbawieniu elementów graficznych oraz dodaniu do nazwy informacji o tym, że Sare jest grupą kapitałową. Zachowana została kolorystyka - biel i głęboka zieleń, co pozwala na łatwą identyfikację znaku graficznego ze spółką.

- To dopiero początek całego procesu rebrandingu, jaki rozpoczął się w grupie kapitałowej Sare. Kolejno zmianom będą ulegać znaki graficzne marek i brandów w Sare oraz pozostałe elementy identyfikacji wizualnej grupy. Podjęliśmy decyzję o tych zmianach aby nie tylko odświeżyć grafikę, jaką się posługujemy w komunikacji, ale jednocześnie ją unowocześnić, a poprzez to pokazać, jak Grupa Sare wyprzedza trendy w marketingu internetowym - mówi Dariusz Piekarski, prezes zarządu Grupy Sare.

Za projekt logotypu odpowiada dział graficzny Grupy Sare.

Zysk netto Sare w pierwszej połowie br. spadł do 1,8 mln zł, przychody wzrosły do 22,4 mln zł.

W ostatnich dniach firma odstąpiła od negocjacji kupna komunikatora GG z firmą Xevin Consulting Limited

Dołącz do dyskusji: Grupa Sare z nowym logotypem, rozpoczyna się rebranding spółki

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
min
Gratuluję i tak dzięki działowi graficznemu powstała marka SARESA
odpowiedź