Grzegorz Krzemień na czele branżowej rady ds. kompetencji IAB Polska

Grzegorz Krzemień, prezes GoldenSubmarine, od marca br. pokieruje pracami drugiej kadencji branżowej rady ds. kompetencji IAB Polska. Przejął obowiązki od Pawła Sali, dyrektora zarządzającego FreshMail.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Grzegorz Krzemień na czele branżowej rady ds. kompetencji IAB Polska
Grzegorz Krzemień

Radę powołano na dwuletnią kadencję podczas zebrania 20 lutego. Jej głównym zadaniem będzie wyznaczanie i tworzenie standardów kompetencji e-marketingowych. Rada nadzoruje i kontroluje program certyfikacji DIMAQ.

- Przed nami decyzje dotyczące rozwoju programu certyfikacji kompetencji e-marketingowych. W tym wzmocnienie wizerunku samego certyfikatu jako dokumentu atrakcyjnego zarówno dla specjalistów naszej branży, dla których jest on narzędziem weryfikacji kompetencji, jak i dla agencji, którym ułatwia konkurowanie w przetargach, a także dla pracodawców, którym upraszcza on proces rekrutacji  – mówi Grzegorz Krzemień, przewodniczący branżowej rady ds. kompetencji IAB Polska, prezes GoldenSubmarine.

Prace jednostki będą odbywały się w czterech grupach projektowych: aktualizacji sylabusa i pytań, recertyfikacji i korzyści z posiadania certyfikatu, komunikacji oraz kolejnych poziomów certyfikacji. Decyzje rady, choć będą w pierwszej kolejności dotyczyły programu realizowanego na polskim rynku, będą też automatycznie wprowadzane w krajach, które przyjęły certyfikację DIMAQ (obecnie to: Słowenia, Grecja, Cypr, Serbia, Bośnia i Hercegowina, Czarnogóra).

Zespół liczy 11 osób, są to: Łukasz Bis - prodziekan i wykładowca na Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Arkadiusz Łatko - manager kampanii internetowych Credit Agricole Bank Polska, Artur Maciorowski - trener, konsultant, publicysta, właściciel eCode.pl, Zbigniew Nowicki - managing director Bluerank, Paweł Patkowski - dyrektor marki i komunikacji marketingowej w Orange Polska, Anna Robotycka - twórca i właściciel agencji faceADDICTED/F11, Włodzimierz Schmidt – prezes zarządu IAB Polska, Jacek Szostak - praktyk komunikacji digital i trener w Publicis Media/StarcomMediavest Group, Robert Wielgo – CMO, członek zarządu IAB Polska, Krzysztof Winnik - trener, wykładowca akademicki, konsultant w Winnik Consulting.

Program certyfikacji  DIMAQ został opracowany przez ekspertów IAB Polska, a następnie wdrożony pod koniec 2015 roku w Polsce, a potem w kilku krajach europejskich (Słowenia, Cypr, Grecja, Serbia, Bośnia i Hercegowina, Czarnogóra). Kandydaci chcący uzyskać certyfikat zdają egzamin z kilkunastu zagadnień dotyczących marketingu cyfrowego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej