SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Grzegorz Krzemień na czele branżowej rady ds. kompetencji IAB Polska

Grzegorz Krzemień, prezes GoldenSubmarine, od marca br. pokieruje pracami drugiej kadencji branżowej rady ds. kompetencji IAB Polska. Przejął obowiązki od Pawła Sali, dyrektora zarządzającego FreshMail.

Grzegorz Krzemień Article

Radę powołano na dwuletnią kadencję podczas zebrania 20 lutego. Jej głównym zadaniem będzie wyznaczanie i tworzenie standardów kompetencji e-marketingowych. Rada nadzoruje i kontroluje program certyfikacji DIMAQ.

- Przed nami decyzje dotyczące rozwoju programu certyfikacji kompetencji e-marketingowych. W tym wzmocnienie wizerunku samego certyfikatu jako dokumentu atrakcyjnego zarówno dla specjalistów naszej branży, dla których jest on narzędziem weryfikacji kompetencji, jak i dla agencji, którym ułatwia konkurowanie w przetargach, a także dla pracodawców, którym upraszcza on proces rekrutacji  – mówi Grzegorz Krzemień, przewodniczący branżowej rady ds. kompetencji IAB Polska, prezes GoldenSubmarine.

Prace jednostki będą odbywały się w czterech grupach projektowych: aktualizacji sylabusa i pytań, recertyfikacji i korzyści z posiadania certyfikatu, komunikacji oraz kolejnych poziomów certyfikacji. Decyzje rady, choć będą w pierwszej kolejności dotyczyły programu realizowanego na polskim rynku, będą też automatycznie wprowadzane w krajach, które przyjęły certyfikację DIMAQ (obecnie to: Słowenia, Grecja, Cypr, Serbia, Bośnia i Hercegowina, Czarnogóra).

Zespół liczy 11 osób, są to: Łukasz Bis - prodziekan i wykładowca na Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Arkadiusz Łatko - manager kampanii internetowych Credit Agricole Bank Polska, Artur Maciorowski - trener, konsultant, publicysta, właściciel eCode.pl, Zbigniew Nowicki - managing director Bluerank, Paweł Patkowski - dyrektor marki i komunikacji marketingowej w Orange Polska, Anna Robotycka - twórca i właściciel agencji faceADDICTED/F11, Włodzimierz Schmidt – prezes zarządu IAB Polska, Jacek Szostak - praktyk komunikacji digital i trener w Publicis Media/StarcomMediavest Group, Robert Wielgo – CMO, członek zarządu IAB Polska, Krzysztof Winnik - trener, wykładowca akademicki, konsultant w Winnik Consulting.

Program certyfikacji  DIMAQ został opracowany przez ekspertów IAB Polska, a następnie wdrożony pod koniec 2015 roku w Polsce, a potem w kilku krajach europejskich (Słowenia, Cypr, Grecja, Serbia, Bośnia i Hercegowina, Czarnogóra). Kandydaci chcący uzyskać certyfikat zdają egzamin z kilkunastu zagadnień dotyczących marketingu cyfrowego.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Grzegorz Krzemień na czele branżowej rady ds. kompetencji IAB Polska

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Analityk1
Czy ktoś w tym portalu mógłby zredagować tę informację tak, żeby była zrozumiała dla takich debili jak ja?
1 0
odpowiedź
User
Tak
Nieistotne projekty, nieistotny certyfikat, nieistotny standard.
0 1
odpowiedź
User
MrQ
Nieistotne projekty, nieistotny certyfikat, nieistotny standard.


@Tak -> nie zdałeś?
1 1
odpowiedź
User
@MrQ
Nie. Po prostu widzę, czego potrzebują firmy, gdzie idą największe budżety. No i z pewnym rozbawieniem obserwuję, jak IAB się poci, żeby wymyślić i "wprowadzić" standardy, które już od dawna testuje Google.
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing