Gwiazdy Trójki w kalendarzu na 50-lecie

Z okazji 50-lecia radiowej Trójki wydano kalendarz ze zdjęciami dziennikarzy tej stacji. Kalendarz jest nietypowy, bo na 13 miesięcy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jubileuszowy kalendarz Trójki obejmuje okres od początku kwietnia br. (kiedy przypada 50. rocznica rozpoczęcia nadawania przez stację) do końca kwietnia 2013 roku. „Pomysł uczczenia jubileuszu w taki właśnie sposób narodził się kilka miesięcy temu. To drugi kalendarz w historii Trójki” - informuje rozgłośnia na swojej stronie internetowej.

grafika

Na okładce kalendarza znajdują się zdjęcia Artura Andrusa, Jurka Owsiaka, Magdy Jethon Marcina Kydryńskiego, Marka Niedźwieckiego i Wojciecha Manna. Natomiast na kartach z kolejnymi miesiącami zamieszczono fotografie innych dziennikarzy związanych z Trójką, m.in. Piotra Barona, Henryka Sytnera, Beaty Michniewicz, Grzegorza Hoffmana czy Piotra Stelmacha.

grafika

Kalendarz wydano w 3 tys. egzemplarzy. Można go kupić w serwisie internetowym sklep.polskieradio.pl oraz w sklepiku w siedzibie Trójki na ul. Myśliwieckiej w Warszawie - kosztuje 50 zł.  

grafika
tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa