Harnaś rozdaje 8 milionów piw

Rozpoczęła się piąta edycja promocji „Harnaś miliony piw rozdaje”. Akcję na zlecenie Carlsberg Polska realizuje EuroRSCG Marketing House, a wspierającą ją kampanię reklamową przygotowały Red8 i Media Direction OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Zasady nowej edycji promocji „Harnaś miliony piw rozdaje” są takie same jak w poprzednich odsłonach tej akcji. Każdy, kupi promocyjną butelkę lub puszkę Harnasia Jasne Pełne lub Harnasia Mocne, ma szansę wygrać darmową puszkę Harnasia Jasne Pełne. Wystarczy, że w butelce lub puszce będzie specjalnie oznaczony kapsel lub kluczyk – wtedy można wymienić go w sklepie na nagrodę.  

grafika

Obsługą promocji – rozpoczętej 21 lutego, a zaplanowanej do 31 października – zajmuje się agencja Euro RSCG Marketing House, natomiast promocyjne opakowania piwa Harnaś zaprojektowała agencja Mamastudio. Akcję będą wspierać działania reklamowe w telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży. Kreację tej kampanii przygotowała agencja Red8 Communication Group, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji