SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Harnaś w opakowaniach zmienionych po promocji

Piwo Harnaś (Carlsberg Polska) jest dostępne w opakowaniach z odświeżoną szatą graficzną. Zaprojektowała ją agencja Mamastudio.

Na etykietach i puszkach Harnasia są eksponowane krystalicznie czysta woda, złoty jęczmień i dojrzały chmiel. - Chcemy w ten sposób podkreślić, że nasze piwo jest warzone ze starannie wyselekcjonowanych składników, które gwarantują niezmienność receptury oraz jakość, płynącą z doświadczenia naszych piwowarów - opisuje Jacek Stefaniak, senior brand manager Harnasia.


Nowa szata graficzna opakowań Harnasia zastępuje poprzednią, która wspierała prowadzoną od marca promocję „Harnaś miliony piw rozdaje” (więcej o tej akcji).

Dołącz do dyskusji: Harnaś w opakowaniach zmienionych po promocji

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mbc
złoty jęczmień i dojrzały chmiel - czyli to czego w żadnym piwie nie ma
odpowiedź